سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2049

صدای نهاوند:

اولین نشست نمایندگان بانوان شهر فیروزان و روستاهای بخش خزل در شهر فیروزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، بخشدار بخش خزل در این مراسم اظهار داشت: بانوان یکی از اقشار تأثیرگذار در جامعه بویژه در میان خانواده ها به شمار می روند و نقش اساسی در تربیت فرزندان را دارند.

فرهاد جهانیان گفت: آگاهی خانواده ها بویژه مادران ودختران، از آسیبهای اجتماعی را از وظایف اصلی بانوان وزنان روستایی برشمرد و افزود: باید خانواده ها را از شبیخون فرهنگی دشمن آگاه نمود و بانوان فعال در این زمینه باید اطلاعات خود را با تلاشی مضاعف به روز نمایند و در اختیار دیگر بانوان زیر مجموعه خود قرار دهند.

جهانیان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به کانون خانواده ها گفت: امروز دشمن با راه اندازی شبکه های ماهواره ای مختلف بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است.

بخشدار بخش خزل نهاوند با توجه به اهمیت حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و همچنین اهمیت استحکام خانواده با محوریت بانوان ، از نمایندگان امور بانوان روستا ها و بخش خزل خواستار حضور پر رنگ در عرصه های مختلف اجتماعی شد.

 مسئول امور بانوان شهرستان نهاوند نیر در این نشست خواستار نیاز سنجی بانوان روستایی در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی مانند ازدواج اجباری ، تهاجم فرهنگی و اعتیاد شدند ، تا جهت برگزاری کلاس آموزشی و همچنین گارگاه های اشتغال زایی جهت کار در منزل بانوان و استفاده مفید از اوغات فراغت بانوان و حتی برگزاری نمایشگاه هایی برای فروش محصولات و هنرهای دستی و .. ایشان اقدام شود .

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش