سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20171

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: تسریع در تکمیل و بهره برداری از ساختمان در حال احداث آموزش وپرورش نهاوند،خواست و مطالبه به حق مردم است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان و مدیر کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان، امام جمعه نهاوند و دیگر مسئولین برگزار گردید، ضمن تشکر از تمامی تلاش های که در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان صورت گرفته است، گفت: همانطور که مشاهده می شود، آموزش وپرورش نهاوند در قسمت های مختلف موفق به کسب عناوین اول استان شده است که این نشان از همدلی، همکاری، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بسیار خوب دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان دارد.

ناصری در ادامه با اشاره به پروژه های در حال ساخت آموزش وپرورش نهاوند، تسریع در تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها را خواست و مطالبه به حق مردم نهاوند دانست و بر لزوم نگاه ویژه اداره کل نوسازی مدارس استان به شهرستان نهاوند تاکید کرد.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان با اشاره به پروژه نیمه‌کاره ساختمان اداری آموزش وپرورش در شهرک شهید حیدری ادامه داد: این پروژه سال هاست که به حال خود رها شده است و لازم است به منظور جلوگیری از هدر رفت بیت المال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که ممکن است به وجود بیاورد، هرچه سریعتر اعتبارات لازم برای این پروژه تخصیص یابد و از این وضعیت خارج شود.

وی افزود: ما در جلسات قبلی شورای آموزش وپرورش برای تسهیل در جذب اعتبار برای این پروژه، با تغییر کاربری آن از اداری به آموزشی موافقت کردیم که ظاهرا این مسیر هم در مراجع بالاتر به بن بست خورده است.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام مهرماه و بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: در این رابطه ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم؛ اما امیدواریم با واکسیناسیون گسترده ای که در حال انجام است، به زودی شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و حضور دانش آموزان در محیط های آموزشی باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش