سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20119

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری و رسیدگی ویژه و فوری به پرونده متهمین حادثه هفته گذشته درخیابان ابوذر نهاوند خبر داد.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در هفته گذشته چندین نفر با استفاده از سلاح سرد چاقو با یکدیگر در خیابان ابوذر حمله‌ور شدند وباعث سلب اسایش عمومی، رعب و وحشت و جریحه دار کردن احساسات مردم شدند.

آزاد بخت گفت: با سرعت عمل و آمادگی بالای مأموران، متهمین که مسلح به سلاح سرد چاقو و … بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر و به تحویل مقام قضایی شدند.

وی با بیان اینکه با کسانی که به جان و مال مردم تعرض کنند و چاقو کشی موجب سلب آسایش عمومی شوند از رأفت خبری نیست و با قاطعیت تمام برخورد خواهد شد اظهار داشت: در این راستا، پرونده متهم این حادثه دلخراش به صورت ویژه در دادسرای شهرستان رسیدگی می‌شود‌.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های ما حفظ نظم و آسایش عمومی است تصریح کرد: در برخورد با مخلین نظم و آسایش عمومی به هیچ وجه مماشات نخواهد شد و با معترضین به امنیت و آسایش عمومی برخورد شدید و قانونی انجام می‌شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش