سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20108

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند گفت: طی مدت سه سال گذشته پای فرصت‌طلبان از شهرداری قطع شده است و املاک شهرداری را از متصرفان پس گرفتیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمد حسین پور ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در روزی که من تصدی مدیریت شهری نهاوند را برعهده گرفتم میزان بدهی شهرداری، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود، که با بدهی محکومیت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی ساختمان دخانیات، این بدهی به ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید.

حسین پور گفت: شهرداری نهاوند در حال حاضر ۹میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان بدهی دارد که ۲میلیارد و۸۰۰میلیون تومان طلب از ادارات و نهاد هاست و ۶میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان آن هم طلب پیمانکاران و افراد حقیقی و حقوقی است.

وی افزود:  مجوز فروش ۷ دستگاه ماشین آلات که در زمان شهردار سابق با اوراق خریداریو  در انبار شهرداری بلا استفاده مانده بود را از طریق اقدام قانونی و با پیگیری ها مستمر و همکاری نماینده نهاوند با دیوان محاسبات گرفتم، خودروهایی که شاسی بلند و قابل استفاده نبود قابلیت استفاده آن برای جابجایی مرغ زنده و وسایل منزل بود.

شهردار نهاوند با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری به حدود ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته افزود: در مجموع طی سه سال گذشته ۱۶۹ میلیارد تومان میزان درآمد این شهرداری بوده که ۴۹ درصد بیشتر از درامدهای مصوب بوده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون شهرداری‌ها از مجموع بودجه شهرداری ۶۰ درصد باید صرف هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد صرف امور عمرانی شود گفت: در مجموع طی سه سال گذشته توانسته‌ایم ۶۷ درصد کل درامدها را صرف برنامه عمرانی و ۳۷ درصد را صرف هزینه‌های جاری کنیم که این مساله باعث پیشرفت طرح‌های عمرانی شهر شده است .

وی احیای زمین و بازپس‌گیری آن از برخی از افراد را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: طی پیگیری‌هایی که انجام شده مجموعا حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین شامل یک  قطعه ۷ هزار و ۸۰۰ متر مربعی و یک قطعه ۳ هزار متری در شهرک فارابی احیا و به شهرداری بازگشت داده شده است.

شهردار نهاوند با بیان اینکه طی مدت سه سال گذشته پای فرصت‌طلبان از شهرداری قطع شده است افزود: طی سه سال گذشته طرح‌های بی‌نظیر شهری اجرا شده است است: طی سه سال گذشته علاوه بر لکه‌گیری و آسفالت معابر شهری و جدول گذاری و پیاده روسازی صورت گرفته، طرح گردشگری بام نهاوند، طرح پیاده‌راه سعدی و ساماندهی چهارباغ در ورودی نهاوند نزدیک به ۲۵ میلیارد اجرایی شده که چهره شهر را توسعه داده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش