سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20086

صدای نهاوند:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند از کسب رتبه برتر کشوری در طرح ملی مدارس همدل توسط هنرستان شهید مطهری نهاوند خبر داد.

محمدحسین دارایی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد:در ارزیابی های به عمل آمده از مدارس همدل کشور که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است، هنرستان شهید مطهری نهاوند با مدیریت مهندس محمد ترکاشوند، در جمع ۱۲ آموزشگاه برتر کشور مجری این طرح قرار گرفت و طی مراسمی با حضور وزیر محترم آموزش وپرورش و رئیس محترم کمیته امداد از مدیر خیّر این هنرستان تجلیل به عمل آمد.

دارایی ادامه داد: طرح همدل در سایر مدارس هیات امنایی و غیردولتی شهرستان نهاوند اجرا می‌گردد و در سال تحصیلی جاری نیز حدود ۱۵۰ دانش‌آموز در مدارس شهرستان تحت پوشش این طرح قرار داشتند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند خاطرنشان کرد: طرح ملی مدارس همدل با هدف گسترش و تحقق عدالت آموزشی و تربیتی، با همکاری وزارت آموزش‌ و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح مدارس هیات امنایی و غیردولتی اجرا می گردد که به ‌واسطه آن، دانش‌آموزان مستعد، از خدمات آموزشی رایگان در مدارس طرح همدل بهره‌مند می‌گردند.

گفتنی است هنرستان فنی هیات امنایی شهید مطهری شهرستان نهاوند با مدیریت مهندس محمد ترکاشوند و کادر اجرایی مجرب، کسب رتبه ی برتر کشوری در طرح تعالی و همچنین رتبه برتر جشنواره خوارزمی را در کارنامه خود دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش