سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20063

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: ازدحام جمعیت در مراسم افتتاحیه بام نهاوند اتفاق بدی بود و من از ناحیه مسئولان ماموریت دارم به خاطر این تجمع عذرخواهی کنم.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه نهاوند، با اشاره به تجمع هفته گذشته در بام نهاوند گفت: این تجمع انعکاس کشوری داشت و برخی از مسئولان هم گفتند از دست ما در رفته است و تشکر می کنیم از استاندار و مسئولانی که در این اجتماع شرکت نکردند چون قرار بوده فقط افتتاح باشد نه این اجتماع چند هزار نفره شکل بگیرد.

مغیثی گفت: در شرایط کرونایی نباید این اتفاق می افتاد ولی به هرحال شکل گرفت و باید مراقب باشیم از این اتفاقات تکرار نشود.

وی بیان کرد: حضور میدانی مسئولان در بین مردم و دیدن مشکلات مردم بسیار خوب و اثر گذار است و امیدواریم در کشور و استان و شهرستان شاهد این موضوع باشیم.

وی اظهار داشت: با انتخاب ایت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب و انتخاب حجت الاسلام اژه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه و در مجلس هم نیروی کارآمدی حضور دارد که افرادی انقلابی جهادی و ولایتمدار هستند؛ زمینه برای تحول ایجاد شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: امید در دل مردم جوانه زده است و باید دعا کنیم برای موفقیت این مسئولان و نباید انتظار معجزه هم داشته باشیم که یک شب مشکلات حل شود و انشاالله به مرور مشکلات حل شود.

وی بیان کرد: خدمت به مردم شکر نعمت انقلاب و بهترین عمل برای کمک به مردم و حل مشکلات آنها است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: دشمن با برنامه و ابزارهای مختلف می خواهد بی حجابی و بی عفتی و بی حیایی را در بین جامعه گسترش دهد که این خلاف اسلام است.

وی افزود: دشمن می داند اگر زن سالم باشد خانواده و جامعه سالم است به همین دلیل می خواهد با توطئه خود زن و جامعه را به فساد بکشاند.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: ترویج ازدواج آسان، فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده از جمله مسائل مهمی است که باید به آنها توجه کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش