جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20011

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: فضای مجازی و حقیقی این شهرستان در راستای برگزاری انتخاباتی گسترده و سالم به طور کامل مورد نظارت قرار گرفته و رصد می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عباس آزاد بخت در جمع کاندیداهای انتخابات شورای شهر نهاوند، گفت: در امر انتخابات همه دستگاه های اجرایی، هیات های نظارت و نامزدهای انتخاباتی ملزم به رعایت قانون و پیروری از دستورالعمل های ابلاغ شده هستند.

وی اضافه کرد: ایجاد فضای انتخاباتی سالم، تامین امنیت انتخابات و برخورد با متخلفان و افرادی که قصد برهم زدن فضای انتخابات را دارند، از جمله وظایف ماست که در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند با تاکید اینکه فضای مجازی نیز در طول روند برگزاری انتخابات رصد می شود، ادامه داد: هر گونه تخلف انتخاباتی شامل خرید و فروش رای، دادن کارت ملی به اشخاص دیگر، توصیه و سفارش به رای دهندگان، استفاده از امکانات دولتی توسط نامزدها و سایر اعمال تخلف بر مبنای قانون رصد و نسبت به آن اقدام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه تبلیغات نامزدها تنها باید در اماکن مشخص شده انجام گیرد، گفت: آنچه در انتخابات برای دستگاه قضایی اهمیت دارد، برگزاری سالم و هرچه باشکوه‌ آن با مشارکت بالا است تا شاهد برگزاری آن در شان و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

آزاد بخت با اشاره به اهمیت مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت: وظیفه مسوولان بسیار سنگین بوده و پذیرش مسوولیت به معنای قبول خدمت بی منت به مردم همراه با اخلاق است که امیدوارم افرادی که انتخاب می شوند به امر مهم آگاه باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش