مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 19984

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: جرائم سنگین مالی در انتظار کاندیدای های شورای شهر نهاوند است که قانون را رعایت نمی کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عباس ازاد بخت درپنجمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم انتخاباتی شهرستان نهاوند که با حضور مقامات قضایی ، سیاسی و امنیتی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر استفاده از فضای مجازی میان اقشار مختلف به دلیل سهولت دسترسی، گستردگی تنوع و سرعت بالای انتقال اطلاعات بسیار فراگیر شده است و به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارها تلقی می شود.

 آزاد بخت اظهار داشت: با توجه به قوانین و موازین تعیین شده از سوی مراجع قضائی و به دلیل حساسیت های موجود سیاسی در شهرستان، فضای مجازی در ایام انتخابات و قبل از شروع تبلیغات رسمی توسط کمیته رصد تخلفات انتخاباتی بررسی خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله تبلیغات زود هنگام ، تخریب، نشر اکاذیب و افتراء و با متخلفین برخورد خواهد شد.

آزاد بخت گفت: ۱۶ پرونده تخلفات انتخاباتی در کارگروه قضایی و حقوقی تشکیل و رسیدگی به آن با نظارت کامل در حال انجام است.

عباس آزادبخت ضمن تأکید بر پیشگیری و مبارزه با تخلفات انتخاباتی گفت: اگر کاندیداها زودتر از موعد تبلیغات کنند و رقبا را تخریب کنند با آنها برخورد می­ شود رسانه­ ها نیز باید در انتشار اخبار اخلاق رسانه­ ای را مدنظر داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: فضای انتخاباتی به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و با هرگونه جرائم و تخلفات انتخاباتی با قاطعیت برخورد خواهد شد. تبلیغات انتخاباتی و پوشش رسانه‌ای کاندیداها تا قبل از انتخابات و موعد مقرر ممنوع است.

آزادبخت افزود: استفاده از کارناوال­های تبلیغاتی و سیاسی، چسباندن پوستر، بر هم زدن چهره شهر و نازیبا کردن آن ممنوع است و رسانه ها نیز تلاش نمایند که مسائل تنش­زا را انتشار نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند اظهار داشت : برای تعدادی از کاندیدای انتخابات شورا در شهرستان به دلیل تبلیغات زودهنگام پرونده تشکیل شده که ضمن تذکر به سایر کاندیدا تاکید می شود تا قبل از زمان قانونی، تبلیغات ممنوع می باشد و از طریق هیات نظارت این موضوع بررسی و برخورد می شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش