سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 19976

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: سال گذشته و امسال ما درگیر ویروس منحوس کرونا بوده‌ایم و آموزش وپرورش نقش بسیار مهم و کمک کننده‌ای در پیشگیری و شیوع این بیماری داشت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در جلسه آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: درست است که آموزش مجازی هیچ وقت نمی‌تواند جایگزین کاملی برای تعلیم و تربیت حضوری دانش آموزان باشد؛ اما با توجه به شرایط به وجود آمده، کار معلمان نیز چندین برابر شد و با کمک و همراهی خانواده ها درس و تحصیل دانش‌آموزان هیچ وقت متوقف نشد.

رئیس شورای آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: برای اینکه وارد پیک پنجم کرونا نشویم، باید همواره با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی شرایطی را فراهم کنیم تا در چند ماه آینده شاهد پایان کرونا باشیم.

فرماندار نهاوند اجرای مطلوب پروژه مهر را مهمترین ماموریت آموزش وپرورش در طول تابستان دانست و تاکید کرد: در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر و آمادگی کامل مدارس برای آغاز مهری پر شور و نشاط، لازم است سایر دستگاه ها با استفاده از ظرفیت های خود به آموزش وپرورش کمک کنند.

ناصری در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خردادماه، گفت: ما انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را پیش رو داریم و انتظار داریم آموزش وپرورش نیز با استفاده از ظرفیت های خوبی که در اختیار دارد، با ترغیب جامعه هدف خود، باعث ایجاد شور و نشاط هرچه بیشتر در انتخابات شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش