جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1975

صدای نهاوند:

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه قانون نوع تبلیغات را مشخص می‌کند، گفت: قانون در خصوص صرف هزینه‌های زیاد تبلیغات مسکوت است و نمی‌تواند هزینه‌ها را کنترل کند.

به گزارش صدای نهاوند، ابوالقاسم الماسی، با بیان اینکه قانون در خصوص تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی مسکوت است، اظهار کرد: تخلفات انتخاباتی که در قانون به آن اشاره شده، کلی است و به انواع تبلیغاتی اطلاق می‌شود که کسی به عنوان کاندیدا قبل از موعد مقرر داشته باشد.

وی افزود: گر چه در قانون به جزئیات این تخلفات پرداخته نشده اما بدان مفهوم است که اگر کسی سخنرانی و یا تبلیغات چه در فضای مجازی و چه در محیط‌های دیگری داشته باشد، تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اگر شخصی به عنوان یک شخص حقیقی در مکانی حضور یابد و سخنرانی و برنامه‌های تبلیغاتی داشته باشد، در صورتی‌که این برنامه از طرف شخص حقیقی بوده نه به عنوان یک کاندیدا، تخلف محسوب نمی‌شود.

وی زمان دقیق آغاز تبلیغات انتخاباتی توسط داوطلبان را ۲۹ بهمن‌ماه دانست و افزود: داوطلبان ۷ روز فرصت دارند تا برنامه‌های تبلیغاتی خود را اجرا کنند.

الماسی زمان تایید و یا رد نهایی افرادی که به رد صلاحیت خود معترض بودند را ۲۶ بهمن‌ماه دانست و عنوان کرد: ۶ نفر از حوزه انتخابیه استان همدان از کاندیدا بودن منصرف شده‌اند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش