سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19473

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: هر کس انقلابی است تابع ولایت است و قانون اساسی را قبول دارد و اگر کسی با اینها زاویه دارد غریبه است و باید با آن برخودرد شود.

 حجت ااسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار داشت: نیروهای انقلابی باید نسبت به افراد متوسط جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشند و ما باید همه نیروها را تابع انقلاب محسوب کنیم.

مغیثی افزود: اگر افرادی در برابر قانن اساسی و ولایت زاویه داشته باشند یقینا بیگانه هستند و باید موضع مخالفت با آنها گرفت.

وی افزود: اگر در این مدت از کسی حمایت کردیم بر اساس همین سیاست و اگر کسانی را تشخیص بدهیم که با ولایت مشکل دارند فرقی ندارد آخوند یا غیر آخوند، موضع ما مخالفت است.

 امام جمعه نهاوند بیان کرد: جبهه اصلاحات تا سال ۸۸  بالاخره اعتباری داشت اما از فتنه ۸۸ به بعد خود افراد اصلاحتی هم تقریبا فاصله گرفتند برای ما سران فتنه ملاک عمل هستند اگر کسی از فتنه و سران فتنه  فاصله گرفت حتی اگر در گذشته هم سابقه اصلاحاتی  داشته باشد باید یپذیریم.

 مغیثی افزود: مقام معظم رهبری گفت من انقلابیم پس هر کس انقلابی است  تابع ولایت است و قانون اساسی را قبول دارد خودی است و اگر کسی با اینها زاویه دارد غریبه است و باید با ان برخودرد شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش