جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19450

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري 2 سارق دريچه هاي آب و فاضلاب و دريچه هاي مربوط به اداره گاز با تلاش ماموران پليس آگاهي این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ “احمد ساکی”، در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی اداره آب و فاضلاب و نماینده حقوقی اداره گاز مبنی بر سرقت دریچه های مربوط به اداره آب و گاز از سطح بعضی محلات شهرستان نهاوند، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی دردستور کار ماموران پلیس اگاهی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از ظرفیت های درون وبرون سازمانی، ۲ برادر را که برابر اطلاعات به دست آمده اقدام به شکستن دریچه های آب و فاضلاب کرده و قصد فروش آن را داشتند را دستگیر کردند وتعدادی از دریچه های فاضلاب که به صورت شکسته همراه آنان بود، کشف شد.

 سرهنگ ساکی گفت: متهمان در پلیس آگاهی شهرستان به سرقت بیش از ۴۰ عدددریچه مربوط به اداره آب و گاز از سطح محلات شهرستان و خرد کردن و فروش آن اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت: نمایندگان حقوقی اداره آب و فاضلاب و اداره گاز شهرستان در پلیس آگاهی حاضر و پرونده در این خصوص تکمیل و به همراه متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش