مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 1938

 

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه افرادی که در دولت های نهم و دهم اختلاس کردند نفوذی بودند تا اقتصاد کشور را نابود کنند گفت: با کمک و هوشیاری قوه قضائیه این افراد دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر شنبه در جلسه شورای اداری بخش خزل نهاوند که در سالن اجتماعات شهید آوینی شهر فیروزان برگزار شد اظهار داشت: در آمد نفتی دولت های نهم و دهم برابر با تمام درآمد نفتی کشور بعد از،  پیروزی انقلاب  تا سال  ۸۴ بود.

حمیدوند گفت: دکتر روحانی در شرایطی دولت را با خزانه خالی  تحویل گرفت، که دولت گذشته  فقط در حوزه اختلاس پیش رفته بود و اقتصاد کشور را با مشکلات بزرگ و اساسی روبرو کرده بود.

وی افزود: تعطیلی واحدهای صنعتی، تورم بالای ۴۰ درصد، ارائه آمار دروغ و غیر واقعی و انجام کارهای غیر کارشناسی باعث شده بود کشور با مشکلات زیادی مواجه و فشار اقتصادی بسیاری در سفره و سبد نان مردم وارد شود.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: مشکلات و کمبودهای کشور با همکاری، همدلی و تعامل مردم و دولتمردان قابل حل است که در طول دو سال گذشته مردم، خدمات ارزنده دولت خصوصا در بحث مهار تورم، حوزه بهداشت و درمان، رونق اقتصادی و عرصه سیاست خارجی را مشاهده کرده اند.

کریم حمیدوند در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به دو انتخاب مهم و حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفت اسفند عنوان کرد: مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح باید به سابقه افراد در ولایت پذیری واقعی و عملی توجه و دقت کنند.

حمیدوند افزود: در گذشته شاهد بودیم عده ای با شعار ولایت پذیری آمدند، اما با گذشت زمان با رفتار، کردار و گفتار خود عکس این عمل را نشان دادند و مشکلاتی را برای کشور درست کردند، پس مردم در این دوره دقت کنند و به شخصی رای دهند که همواره و در همه شرایط برابر اصل قانون اساسی از ولایت فقیه اطاعت پذیری داشته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند تمام مراحل انتخابات حق الناس است و باید این امانت مردم به خوبی صیانت و نگهداری شود افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و دولتی شهرستان نهاوند به هیچ وجه، حق ندارند به نفع و یا علیه نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم اقدامی انجام دهند.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: مدیران و مسئولان دولتی باید با جدیت و قدرت پیگیری کنند که امکانات و وسایل دولتی برای کمک و استفاده نامزدهای انتخاباتی بکار گرفته نشود.

در پایان این جلسه رئیس شورای شهر فیروزان، رئیس سازمان تامین اجتماعی، رئیس اداره آبفا روستای و رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند پاسخ گوی  سوالات مردم بخش خزل در مورد مشکلات و کمبودهای این بخش بودند.

کانال صدای نهاوند

IMG_3644

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش