جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1927

صدای نهاوند:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تلاش می‌کنیم سالیانه بر تعداد تخت‌های بیمارستانی بیفزاییم، به طوریکه در سال‌های ۹۵ و ۹۶، شش بیمارستان در استان افتتاح می‌کنیم که همچون بیمارستان اکباتان، بیمارستان سوختگی بعثت و بیمارستان نهاوند است.

به گزارش صدای نهاوند، دکتر “حبیب‌الله موسوی‌بهار”، با بیان اینکه در کل استان دو هزار و ۴۰۰ تخت برای یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر وجود دارد، اظهار کرد: طبق استاندارد کشوری باید به ازای هر هزار نفر در استان سه تخت وجود داشته باشد که متاسفانه این تعداد در استان همدان ۱٫۵تخت به ازای هر هزار نفر است.

موسوی‌بهار تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سالیانه بر تعداد تخت‌های بیمارستانی بیفزاییم، به طوریکه در سال‌های ۹۵ و ۹۶، شش بیمارستان در استان افتتاح می‌کنیم که همچون بیمارستان اکباتان، بیمارستان سوختگی بعثت و بیمارستان نهاوند است.

وی با بیان اینکه ضریب تخت‌های بیمارستانی در کل کشور کم است، تصریح کرد: مراجعه زیاد بیماران به بیمارستان‌ها احساس نیاز به تخت‌ها را تشدید می‌کند که برای حل این مشکل در ستادی با عنوان ستاد هدایت درمان در دانشگاه‌ها به وجود آمده که بیماران را به سمت تخت‌های خالی هدایت می‌کند.

موسوی‌بهار عنوان کرد: در مواقع شلوغی و مراجعه زیاد بیماران، به ترتیب اولویت اورژانسی بودن حا بیماران، تخت‌ها در اختیار بیماران اورژانسی و وخیم قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با تشویق و همکاری بخش خصوصی، خیریه و بخش‌های نیمه‌دولتی مانند تامین اجتماعی برای افزایش تخت‌های بیمارستانی گام برداریم.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش