سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19112

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان نهاوند، خوانندگان مراسم عروسی در نهاوند بازداشت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عباس آزاد بخت، ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان و به منظور جلوگیری از هر گونه تجمع با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان هر مراسم فاتحه خوانی، عروسی و غیره که باعث تجمع شود خواننده و یا ملای مراسم از سوی نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت می شود.

آزاد بخت گفت: همچنین با برخی مزاحمت ها و مشکلات ناشی از راه اندازی کاروان های عروسی و شادی غیرمتعارف که موجب تجمع و سلب آسایش عمومی می شوند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت فوق قرمز در شهرستان و جلوگیری از هرگونه تجمع ، برخی افراد در مراسم های جشن و عروسی ارزش‌های اسلامی را رعایت نکرده و با راه انداختن کاروان‌های عروسی ، تجمع و ایجاد سر و صدا واستفاده از ارگ و آلات موسیقی تا پاسی از شب در معابر وخیابان‌های شهر باعث سلب آسایش و آرامش عمومی و شیوع بیماری کرونا می‌شوند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه اخلال در نظم عمومی حین برخورد قانونی با مرتکبین تمامی وسایل توسط ضابطین انتظامی توقیف و جمع آوری خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش