سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18889

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در جاده نهاوند-گیان انجام می شود خاکبازی است نه تعریض و ساماندهی این جاده؟؟

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی عصر پنج شنبه به همراه مدیر کل راهداری استان همدان به صورت سر زده از عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه کردن جاده دهفول-برزول و جاده نهاوند-گیان بازدید کرد.

شهبازی در حاشیه این بازید گفت: محور دهفول- برزول فارسبان به طول ۱هزار و ۶۱۰متر از جمله نقاط حادثه خیز استان و شهرستان محسوب می شودکه عملیات تعریض آن در حال حاضر پیشرفت ۵۰ درصدی دارد  که به گفته پیمانکار اجرایی تلاش می شود تا پیش از فصل سرما کار آسفالت و اتمام آن انجام شود.

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه بدون تخصیص یک ریال اعتبار آغاز شده است و در حال حاضر هم هیچ گونه اعتباری ندارد و پیمانکار به صورت تعهدی در حال انجام کار است.

نماینده مردم نهاوند گفت: به گفته پیمانکار این پروژه برای اتمام کار ۳میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

جاده نهاوند-گیان

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در محل پروژه تعریض جاده نهاوند-گیان که تعطیل بود، گفت: آنچه در جاده نهاوند-گیان انجام می شود خاکبازی است نه تعریض، که هر فردی می تواند آن را انجام دهد.

علیرضا شهبازی گفت: جاده نهاوند-گیان بعلت وجود سراب و تپه تاریخی گیان و تردد بیشمار گردشگران از نقاط حادثه خیز نهاوند است که سالانه شاهد حوادث رانندگی و تلفات جاده ای قابل توجهی در این محور هستیم به همین جهت تسریع در کار با رعایت حفظ کار اصولی باید در دستور کار قرار گیرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش