دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 18848

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: ۴ واحد صنفی معاملات املاک به علت اخلال در نظم اجاره‌ بهاء مسکن و عدم رعایت مصوبه ۱۵ درصد افزایش کرایه در نهاوند پلمب شد.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: کسانی که با اقدامات خلاف قانون و تبلیغات واهی موجب اخلال در نظام معاملاتی مسکن و اجاره بهاء می شوند شناسایی خواهند شد.

وی افزود؛: برای این افراد پرونده کیفری تشکیل و بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

آزاد بخت همچنین به تمامی مشاوران املاک که بدون پروانه فعالیت می کنند یا مشاوران املاکی که در محلی غیر از محل مندرج در “پروانه کسب” فعالیت می کنند هشدار داد بزودی تعطیل خواهند شد.

دادستان نهاوند اضافه کرد: هیچ موجری حق ندارد در قرارداد جدید نسبت به سال قبل بیشتر از ۱۵درصد اجاره بهاء اضافه درخواست کند.

وی گفت: مردم هرگونه اجحاف و درخواست بیشتر از ۱۵درصد اجاره مسکن نسبت به سال قبل را به اتاق اصناف، صمت، پلیس اماکن و یا این دادستانی گزارش کنند تا قاطعانه با آنها برخورد شود.

دادستان نهاوند افزود: در وضعیت کنونی که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند، افزایش ۱۰۰درصدی و بلکه بیشتر رهن و اجاره مسکن کاری غیرقانونی و غیراخلاقی است.

وی افزود: اگر مردم با ما همکاری نکنند و زیر بار این خواسته غیرقانونی بروند در حق خودشان ظلم کرده اند لذا برای شناسایی و برخورد با مشاوران و موجران متخلف به کمک آنها نیاز داریم.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش