مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 18780

صدای نهاوند:
مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند، گفت: حسن سابقه در تولید محصولات سیمان و کلینکر باکیفیت، دلیل اصلی صادرات سیمان نهاوند است.

به گزارش صدای نهاوند، مجتبی فرونچی ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران نهاوند، گفت: شرکت سیمان نهاوند بعنوان یک شرکت نوپا و حسن سابقه در تولید محصولات سیمان و کلینکر باکیفیت، به‌رغم موقعیت جغرافیایی و بعد مسافت نسبت به مرزهای صادراتی توانسته است سهم بالایی از بازار فروش صادراتی این محصولات به کشورهای حوزه خلیج فارس، هندوستان، بنگلادش و کنیا را به خود اختصاص دهد.

فرونچی گفت: صنعت سیمان به‌عنوان یکی از صنایع پایه، نقش اساسی در توسعه زیربنای اقتصادی کشور بر عهده دارد و در کشور ما همواره در حال‌ توسعه و افزایش ظرفیت بوده است.  

وی بیان کرد: کارخانه سیمان نهاوند از سال ۱۳۸۹ آغاز به کارکرده است، و در حال حاضر شرکت سیمان نهاوند دارای ۳۲۰ نفر اشتغال مستقیم و ۲ هزار نفر اشتغال غیرمستقیم است که از این میزان ۸۵٫۶ درصد از کارکنان بومی شهرستان نهاوند و روستاهای همسایه کارخانه سیمان است و ۸٫۱ درصد از استان لرستان هستند.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند بابیان اینکه ظرفیت تولید سیمان نهاوند سالانه ۱ میلیون تن است، گفت: شرکت سیمان نهاوند در سال گذشته ۹۲۰ میلیون تن حدود ۹۲ درصد تولید داشته که از این میزان ۳۵ تا ۴۰ درصد حدود ۲۵۰ هزار تن محصول صادر و مابقی در بازارهای استان های همدان،لرستان ،مرکزی،قم ،تهران و… به فروش رفته است.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند با اشاره به اینکه گاهی سیستم فیلتراسیون ما دچار مشکل می‌شود و امکان از دسترس خارج شدن آن وجود دارد، گفت: در کشور بحث محیط‌زیست موردتوجه است و ۲۴ ساعته سیستم الکتروفیلتر کارخانه سیمان تحت نظارت است و اگر دچار اختلال شود محیط‌زیست تذکر می‌دهند.

مجتبی فرونچی ادامه داد: سیمان نهاوند در ۵ سال گذشته به‌عنوان شرکت صنعت سبز و صادرکننده نمونه کشوری معرفی‌شده که مرهون بهره‌گیری از ظرفیت جوانان بومی، استفاده از ماشین‌آلات روز دنیا است.

وی تصریح کرد: آلایندگی یکی از موارد مهم کارخانه‌های سیمان است که دستگاه‌های مورداستفاده ما از به‌روزترین سیستم‌ها است و می‌توان گفت میزان co خروجی از دودکش کارخانه ۱۰۰ میلی‌گرم در هر مترمکعب است.

مدیر عامل سیمان نهاوند افزود: سیمان نهاوند در بحث سودآوری ۲سال است از حالت زیان خارج و به سودآوری رو آورده است و برای عرضه اولیه در بورس قرارداد دارد ۱۲مرداد پیش پذیرش آن برای شرکت در بورس با قرارداد با شرکت بهگزین انجام‌شده است،  و تا ۲ماه آینده با تعیین قیمت عرضه اولیه خواهد داشت. 

مجتبی فرونچی فرونچی با اشاره به فرصت ایجادشده توسط دولت برای پرداخت بدیهی ارزی با استفاده از آیین‌نامه ماده ۲۰، گفت: خوشبختانه با بخشودگی در نظر گرفته‌شده ۳۰ میلیون یورو بدیهی ارزی شرکت سیمان نهاوند پرداخت و تسویه شده است.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش