جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1862

صدای نهاوند:

سخنگوی ۱۳۹۰۱۲۰۷۰۰۰۰۲۶_PhotoA با تأکید بر اینکه تمام کارها بر مدار قانون پیگیری می‌شود، گفت: بدون تردید هیچ کسی بدون دلیل موجه و مستندات قانونی رد و یا تأیید صلاحیت نخواهد شد.

محمد نباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اتمام مهلت ۱۰ روزه بررسی تأیید صلاحیت کاندیداها توسط هیئت‎های اجرایی مستقر در فرمانداری هفت حوزه انتخابیه استان اظهار کرد: امروز طبق ماده ۵۱ قانون انتخابات مجلس، نتایج بررسی به هیئت نظارت استان اعلام شده است.

وی افزود: امروز با مستندات و مدارک لازم، دلایل رد صلاحیت کاندیداها به آن‌ها اعلام شده که از ۱۶ دی‌ماه به مدت چهار روز شکایات افراد رد صلاحیت شده را اخذ می‌کنیم.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: از ۲۰ تا ۲۶ دی‌ماه نیز بررسی شکایات واصله را در دستور کار قرار می‎دهیم که البته این اقدام با کسب نظر از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات انجام می‎شود که آیا این شکایت وارد بوده یا خیر.

وی یادآور شد: در این مدت پرونده سایر کاندیداها نیز برای تأیید یا رد صلاحیت، در هیئت نظارت مورد رسیدگی قرار می‎گیرد.

نباتی افزود: کاندیداها در صورت شکایت به رد صلاحیت خود می‎توانند موضوع را در سه مرحله از طریق هیئت نظارت استان، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان پیگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود اینکه برخی از افراد در دوره‎های گذشته رد صلاحیت شده بودند، اما در این دوره در هیئت اجرایی تأیید شدند، گفت: سوابق تمام این افراد موجود است و نسبت به بررسی گذشته آنها در تأیید و یا رد صلاحیتشان اقدام خواهد شد.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان با تأکید بر اینکه تمام کارها بر مدار قانون پیگیری می‌شود، افزود: بدون تردید هیچ کسی بدون دلیل موجه و مستندات قانونی رد و یا تأیید صلاحیت نخواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد کاندیداها و متولیان امر اجرا و نظارت بر انتخابات، وظایف خود را با شناخت کامل انجام دهند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش