سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18565

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت:

راه دسترسی شهرک صنعتی نهاوند بهسازی و آسفالت می شود

صدای نهاوند:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: آسفالت و بهسازی راه دسترسی شهرک صنعتی نهاوند انجام می‌شود.

به گزارش صدای نهاوند، محمدرضا بادامی در جلسه رسیدگی و رفع مشکلات شهرک صنعتی نهاوند که با حضور نماینده سازمان صمت استان و تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی نهاوند برگزار شد، از بهسازی و آسفالت راه دسترسی شهرک صنعتی نهاوند خبر داد.

وی گفت: رسالت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، حمایت و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در حد توان است.

این مقام مسئول افزود: عمده مشکلات واحدهای تولیدی در این شهرک دریافت تسهیلات بانکی از قبیل سرمایه در گردش و امحال معوقات بانکی است که مقرر شد با پیگیری شرکت شهرک‎های صنعتی همدان، در جلسات ستاد تسهیل استان که با ریاست استاندار همدان تشکیل می‎شود، مطرح شده تا با همکاری بانک‎های عامل اقدامات مقتضی برای این عزیزان انجام گیرد.

بادامی با تأکید بر اینکه شهرک صنعتی نهاوند در مسیر اصلی نهاوند به کرمانشاه واقع شده و از شرایط مطلوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، تصریح کرد: با واگذاری بخشی از شهرک به خوشه مبل و منبت دهفول که با حداکثر مساعدت لازم در تخصیص زمین به این عزیزان انجام شد و آغاز عملیات ساخت‌وساز این واحدها، شاهد رونق بیشتر این شهرک در آینده‎ای نزدیک خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری میزان سرمایه‎گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از افزایش چشمگیری برخوردار است که شرکت شهرک‌های صنعتی نیز برای تکمیل زیرساخت‌های جدید در سال جهش تولید تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

بادامی درخصوص اعتبارات عمرانی تأکید کرد: با وجود اینکه امسال تاکنون بودجه مناسبی را برای اجرای عملیات عمرانی در شهرک‌های صنعتی نداریم، اما با حداکثر توان و استفاده از ظرفیت‌های موجود سعی خواهیم کرد تمام پروژه‌های در دست اقدام تکمیل شود و در موعد مقرر در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد.

گفتنی است، جلسات رسیدگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان برگزار می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش