سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18479

صدای نهاوند:
منتخب مردم نهاوند در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و خبرنگاران علت تعطیلی سد گرین نهاوند را برای سومین بار پیگیری و مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی ایران اظهار کرد: متاسفانه احداث سد گرین نهاوند که آرزوی شصت ساله مردم نهاوند است سه بار به دلایل عدم تخصیص و ردیف بودجه ای مشخص شروع و هر بار بعد از مدت کوتاهی کارگاه آن تعطیل و رها می شود.

شهبازی گفت: اکنون نیز عملیات اجرایی سد گرین نهاوند بعلت عدم تخصیص و ردیف بودجه مشخص دچار مشکلو تعطیلی شده است که باید مردم و خبرنگاران در جریان قرار گیرند و علت تعطیلی مجدد سدگرین را پیگیری و مطالبه کنند.

وی افزود: اقتصاد نهاوند کشاورزی است و سد گرین نهاوند بر جهش، توسعه و رونق این اقتصاد تاثیری ویژه ای دارد، اما متاسفانه از ۱۰ سال پیش احداث این سد برای کشاورزان نهاوند آرزوی ۵۰ ساله بود و اکنون با گذشت ۱۰ سال از کلنگ زنی این پروژه ؛ این آرزو ۶۰ ساله شده و تصویر مشخصی از آینده سد گرین نهاوندوجود ندارد.

منتخب مردم نهاوند در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به صورت جدی احداث و ادامه عملیات اجرایی سد گرین نهاوند را مطالبه خواهیم کرد که در همین جهت به زودی جلسه نهایی با حضور مدیران عامل بانک‌های عامل و پورمحمدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می شود تا در سال جهش تولید شاهد حرکتی مفید در جهت توسعه و رونق تولید محصولات کشاورزی شهرستان باشیم که نتیجه تصمیمات اتخاذ شده به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

گفتنی است در این دیدار  مشاور پروژه و پیمانکار سد گرین نهاوند نیز حضور داشتند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش