سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18337

صدای نهاوند:
منتخب مردم نهاوند در مجلس یازدهم گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تجهیز و راه اندازی آنی مرکز خدمات درمانی فیروزان در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در دیدار با دکتر تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، تجهیز و راه اندازی آنی مرکز خدمات درمانی فیروزان در دستور کار قرار گرفت.
شهبازی افزود: تا کنون در حوزه بهداشت و درمان تلاش های زیادی صورت گرفته است اما هنوز کمبودها و مشکلاتی وجود دارد که تلاش می شود این مشکلات و کمبودها به حداقل برسد تا رضایت مردم نهاوند جلب شود.

منتخب مردم شهرستان نهاوند در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد:متاسفانه شهرستان نهاوند در حوزه بهداشت و درمان با کمبودهای بسیاری روبه روست که باید تلاش شبانه روزی کرد تا کمبود ها جبران گردد.

علیرضا شهبازی ادامه داد: یکی از این کمبودهای بخش خزل تاخیر در راه اندازی مرکز جامع خدمات درمانی فیروزان است که برای تجهیز آن با توجه به شرایط حساس مقابله با ویروس کرونا تجهیز و راه اندازی فوری آن ضروری است.

وی افزود: لیست وسایل و امکانات لازم جهت تجهیز و راه اندازی مرکز جامع خدمات درمانی فیروزان نهاوند توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند تهیه و این لیست به معاون وزیر بهداشت ارائه شد تا نسبت به راه اندازی هر چه سریعتر این مرکز با توجه به شرایط حساس کنونی اقدام فوری انجام شود.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه ما بعنوان خادم مردم این است که برای کمک و تامین نیازهای مردم شبانه روزی تلاش و فرصت ها را از دست ندهیم.

علیرضا شهبازی گفت: در این راستا پیرو تلاش‌های انجام شده برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه های نیمه تمام شهرستان نهاوند با مساعدت مدیران ذیربط نهاوند و دستور معاون محترم وزارت بهداشت و پیگیری‌های که صورت گرفت انشالله به زودی مرکز جامع خدمات درمانی فیروزان به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است دکتر تقوی نژاد معاون وزیر بهداشت در این دیدار ؛دو دستور مستقیم به فریدون نوری خواه رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد و مهندس امیر ساکی مدیر کل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت متبوع جهت تامین ملزومات و تجهیزات را صادر کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش