دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 1819

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: نام نویسی چهار نفر زن برای شرکت در انتخابات مجلس نشان از حضور پرشور بانوان در صحنه سیاسی دارد.

به گزارش صدای نهاوند به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهاوند، کریم حمیدوند صبح روز یکشنبه در  جلسه کمیته بانوان دهه مبارک فجر که در سالن شهدا فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: ایثارگری ملت ایران و رهبری حضرت امام خمینی(ره) باعث انقلاب اسلامی شد.

حمیدوند با اشاره به اینکه پنج انقلاب بعنوان انقلاب جهانی شناخته شده اند که انقلاب اسلامی ایران یکی از آنهاست  گفت : هر انقلابی جهانی نمیشود امادر انقلاب اسلامی ایران علاوه بر نهضت مردم شکل حکومت عوض شد و حکومت ستمشاهی طاغوت به حکومت اسلامی و ولایت فقیه مبدل شد.

وی گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی با وجود مقبولیت امام راحل و انقلاب اسلامی باز هم پذیرش این انقلاب به رای گذاشته شد و مردم ایشان را با رای گیری حداکثری به عنوان رهبر پذیرفتند، و این بخاطر اهمیت ویژه ای بود که حضرت امام (ره) به حضور مردم در پای صندوق آرا داشتند.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: در واقع با تصویب جمهوری اسلامی توسط مردم خط بطلانی بر همه تندروی هایی  که از جانب برخی اقشار تندرو میشد کشیده شد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه ما دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رادر پیش داریم افزود: انتخابات خبرگان رهبری ، و رای مردم در این انتخابات نشان دهنده امر خطیر و مهم رهبری و تداوم ولایت فقیه است و نشان می دهد نقش رهبری در نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

کریم حمیدوند با اشاره به نقش رهبری در نظام جمهوری اسلامی گفت: به لطف خداوند امروز از رهبری فقیهی  دانا و آگاه به مقتضیات زمان و توانا در مدیریت همچون رهبر فرزانه انقلاب بهره می بریم و می بینیم که ایشان در طی این سالها کشتی انقلاب را از همه تهدیدها و خطرات،  حفظ نموده است.

حمیدوند گفت: در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی،  شهرستان نهاوند همچون سایر نقاط پرشور قدم به میدان گذاشته است و خوشبختانه از بین ۲۹ کاندیدای انتخاباتی ۴ نفر خانم هستند که نشان از حضور پرشور بانوان در این صحنه سیاسی دارد

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و این حضور مردم نشان می دهد که مردم در حکومت اسلامی آزادانه فرد اصلح را با رای عادلانه و برابر، انتخاب می کنند، لذا برای تداوم آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی مردم باید در صحنه سیاسی شرکت نموده و شخص اصلح را انتخاب کنند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش