سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18039

صدای نهاوند:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهید سلیمانی نمونه کامل عزیز بودن و عزتمندی به واسطه اطاعت او از خدا و ایستادگی در مقابل زورگویان بود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گرامیداشت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و اربعین آیت الله محمدی در یادواره شهدای روحانی نهاوند اظهار کرد:سردار سلیمانی به واسطه اخلاص عمیقی که داشت اثرات زیادی را در دل مردم گذاشت و باعث شد همه مردم با هر گرایش سیاسی در تشییع پیکر مطهر او شرکت کنند.

وی ولایتمداری را از دیگر دلایل عزتمندی سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: راه عزیز شدن انسان در اتصال و تبعیت او از خداوند است که مصداق بیرونی آن اطاعت از ولایت است، آن سردار بزرگ با ولایت‌پذیری توانست اینگونه به عزت برسد.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه اگر امثال شهید سلیمانی‌ها وارد این عرصه شدند به این جهت است، گفت: خداوند شهادت را روزی سردار سلیمانی کرد و جز این چیزی پاداش این سردار جلیل القدر نبود.

وی با تاکید بر اینکه زنده ماندن اسلام بعد از ۱۴۰۰ سال به برکت خون شهداست، گفت: امروز اگر نظام اسلامی توفیقاتی در زمینه‌های مختلف دارد به برکت خون شهدا است.

ایران اسلامی با هیچ قدرتی شوخی ندارد

امام جمعه همدان با بیان اینکه چندین سال پیش رئیس جمهور آمریکا در حکومت وابسته طاغوت با یک تلفن هر کاری که می‌خواست در ایران انجام می‌داد، گفت: کشور ما در گذشته اگر حیوان نجس آنها را می‌کشت مورد مواخذه بود اما امروز ایران اسلامی نه تنها آنها را تهدید می‌کند بلکه تهدید را عملی و قدرت پوشالی آمریکا را تحقیر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز در کل دنیا تنها نظامی که آمریکا را تهدید و تحقیر می‌کند نظام اسلامی است، گفت: ترامپ قبل از انتقام سپاه پررویی می‌کرد اما دیشب در کنفرانس مطبوعاتی خود لکنت زبان گرفته بود چراکه فهمید ایران با هیچ قدرتی شوخی ندارد.

وی با بیان اینکه سردمداران آمریکا با واژه شرافت غریبه اند، گفت: قرآن کریم یکی از عوامل عزت جامعه را مبارزه با طاغوت بیان می‌کند و ما نیز با بهره گیری از آیات و روایات روشن و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری عزت اجتماعی و جامعه بشری را در اطاعت خدا می‌دانیم.

مبارزه با طاغوت یکی از علل عزت سردار سلیمانی بود

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه امروز برخی نگاهشان به ظالم است، گفت: برخی فکر می‌کنند اگر با مستکبرین عالم گره بخورند عزیز می‌شوند و این سوال پیش می‌آید که آیا عربستان به واسطه گره خوردن با کفر و استکبار عزیز شده است؟

وی با بیان اینکه اگر کسی به قرآن عمل کرد عزت پیدا می‌کند، گفت: حرف قرآن مقاومت و نترسیدن از قدرت‌های پوشالی است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: عزت امروز ما مدیون خون امثال شهیدان سلیمانی، حیدری، مفتح، همت‌ها و همدانی‌ها است و همچنان که مشاهده کرده‌اید با شهادت این عزیزان مسیر انقلاب مستحکم‌تر تداوم یافته و خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اخلاص این سردار سلیمانی عمیق بود، گفت: امروز حضور همه مردم با تفکرات مختلف در گرامیداشت این شهید نشان از این مهم دارد و از همه مهمتر اینکه این امور مسائل مادی نیست و مگر می‌شود به یکباره مردم به پا خیزند.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: یکی از عوامل عزت و عزیز بودن سردار سلیمانی حضور ایشان در میدان مبارزه با طاغوت بود.

وی با بیان اینکه ببینید در کشور چه افرادی عزیز شده‌اند، گفت: عزت اسلام و مسلمین با شهادت تضمین شده است.

نقش علما در پرورش و هدایت جامعه مهم و محوری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند گفت: با همه عظمت‌هایی که شهادت دارد، داستان عالم و علما متفاوت است.

وی با اشاره به نقش متفاوت و مؤثر علما در جامعه، گفت: اگر امروز مستکبرین عالم از سردار سلیمانی هراس داشتند و بخاطر شهادت این مرد آزادمردان جهان داغ دار شدند نتیجه تربیت وی در مکتب اسلام و معرفی آن توسط امام خمینی (ره) است.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه شهادت در راه خدای تعالی اسباب عزتمندی جامعه اسلامی را فراهم می‌کند، گفت: امروز ما هرچه در توان داریم برای تداوم این مهم در دستور کار داریم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: اولین کسی که مجاهدت، تبعیت از ولایت و مبارزه با طاغوت را به ما درس داد حضرت زهرا بود چراکه ایشان ۱۴۰۰ سال با سکوتش، با قبر مخفی اش فریاد بر سر طاغوت‌های دنیا زده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، خاطرنشان کرد: ولایتمداری انسان را عزیز می‌کند و بر همین اساس راه عزت تنها اتصال و تبعیت از پروردگار عالم است و مصداق بیرونی آن تبعیت از ولایت فقیه است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش