سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 1802

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه آل سعود عامل تفرقه و تضعیف دنیای اسلام است گفت: به شهادت رساندن شیخ نمر تبعات بسیار زیادی برای آل سعود خواهد داشت.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر یک شنبه در تجمع مردم شهر نهاوند در تجمع اعتراض آمیز علیه جنایت رژیم آل سعود دربه شهادت رساندن شیخ نمر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان گفت: دولت‌های استکباری همواره از عالمان و مرجعیت دینی وحشت داشته‌اند و در برهه‌های مختلف زمان با پشتیبانی و طراحی نقشه‌های مختلف درصدد به شهادت رساندن این عالمان ربانی بوده‌اند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: شهادت شیخ نمر به‌خوبی نشان داد که نظام استکباری تا چه اندازه از اندیشه و تفکر ناب اسلامی ترس دارند و در مقابل موضع منطقی و برحق شیخ نمر چیزی برای ارائه ندارند و فقط به فکر حذف فیزیکی این علما هستند.

IMG_3628

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله صدر و خواهر وی توسط صدام ملعون، حمله به خانه شیخ زکراکی در نیجریه و به شهادت رساندن بیش از هزار نفر و به شهادت رساندن علمای کشورمان، گفت: این‌ها نمونه‌های ارزشمند و ارزنده‌ای هستند که در این راه بزرگ به شهادت رسیده‌اند و قطعاً پاداششان جز بهشت و رضوان الهی نخواهد بود..

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: آل سعود خائن عامل ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی است و این وعده خداوند است که این رژیم جنایت‌کار و آمریکا و اسرائیل نابود خواهند شد و آنچه امروز نمایان است چهره روبه‌زوال این حکومت‌های نامشروع است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش