سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 1789

صدای نهاوند:

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند در ادامه گفت: در ۹ ماهه امسال چهار هزار و ۵۶۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های سطح شهرستان نهاوند صورت گرفته است.

مجتبی رضایی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: در سطح شهرستان نهاوند ۲۰۶ نانوایی وجود دارد که به مراتب هر روز مورد بازرسی قرار می‌گیرند، که تا کنون در این بازرسی‌ها ۱۱۰ مورد پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شده است.

رضایی به تخلفات نانوایی‌های سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: بیشترین تخلفات شامل کم‌فروشی و تعطیلی غیرمجاز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سطح بخش‌ها و روستاها نظارت بر عهده بخشداران و دهیاران است که هر روز به طور مرتب این نانوایی‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند،  در بخش دیگری با بیان اینکه در شهرستان نهاوند چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارای مجوز فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۱۵ هزار و ۲۰ بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان نهاوند صورت گرفته است.

رضایی با اشاره به اینکه در این بازرسی‎ها یک‌هزار و ۴۳ مورد پرونده تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات تحویل شده است، افزود: ۱۰ هزار و ۱۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته که در این راستا ۵۶۵ مورد پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شده است.

وی تصریح کرد: چهار هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی نیز توسط بازرسان اتاق اصناف نهاوند از واحدهای صنفی صورت گرفته که در این راستا ۴۷۸ مورد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی در ادامه به تخلفات واحدهای صنفی شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: بیشترین تخلفات شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت‌ و عدم صدور فاکتور بوده است.

وی افزود: در واحدهای صنفی برای رعایت مسائل بهداشتی و دامپزشکی در رابطه با دام، گوشت و … به صورت مشترک و با همکاری بازرسان شبکه بهداشت و توسط کارشناسان بهداشتی بازرسی صورت می‌گیرد.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش