جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1783

صدای نهاوند:

مسئول جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند با اشاره به برف‌گیر بودن جاده‌های نهاوند، گفت: سه اکیپ امدادرسان هلال‌احمر در جاده‌های نهاوند در حالت آماده‌باش هستند.

محمدتقی شهبازی در گفتگو با صدای نهاوند گفت: با توجه به برف‌گیر بودن محورهای ارتباطی نهاوند و کوهستانی بودن منطقه، احتمال وقوع حوادث در فصل زمستان بیشتر می‌شود.

وی از آماده‌باش یک اکیپ ثابت در محور فیروزان و ۲ اکیپ سیار در پایگاه جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: با تدابیر اندیشیده شد و آموزش امدادی نیروهای محلی و روستایی، زمستان امسال مانند سال گذشته مشکل غیرقابل‌کنترلی در محورهای نهاوند پیش نخواهد آمد.

محمدتقی شهبازی اضافه کرد: علاوه بر نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان ۵۰۰ نیروی محلی- روستایی آموزش لازم را برای مدیریت بحران کسب کرده‌اند تا در فاصله رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه اقدامات اولیه از قبیل کنترل افراد حاضر درصحنه و رسیدگی به افراد مصدوم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: تمامی ساکنان روستاهایی که دارای کمیته بحران هستند با همکاری دهیاران، آموزش مقدماتی برای مقابله با بحران را کسب کرده‌اند.

وی محور نهاوند- نورآباد را از حادثه‌خیزترین مناطق این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای مدیریت حوادث احتمالی و خدمات‌رسانی به مسافران درراه مانده، راهدارخانه «خانه گرین»، حسینیه روستای «وراینه» و سایر مساجد بین‌راهی در این محور به وسایل گرمایشی مجهز شده‌اند و آمادگی کامل برای مدیریت بحران و اسکان اضطراری مسافران وجود دارد.

 وی با هشدار به مسافران درباره رعایت نکات ایمنی برای سفر در جاده‌ها، اظهار داشت: افراد حتی‌المقدور از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت لزوم به انجام سفر، سوخت خودرو را کامل کرده و وسایل گرمایشی مانند پتو، لباس کافی و مواد غذایی همراه داشته باشند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش