جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17717

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

اهدای اعضای بدن جوان ۳۳ ساله نهاوند به بیماران

صدای نهاوند:
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: با اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم رحیم همتی نیا ، اعضاء بدن این جوان ۳۳ ساله نهاوند به تعدادی بیمار نیازمند اهدا شد.

دکتر مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: مرحوم همتی نیا  جوان ۳۳ساله ؛ساکن روستای گنبدکبود بخش زرین دشت نهاوند بود که در حین شنا دچار ضربه مغزی و در بیمارستان تهران بستری می‌شود.

دکتر دارابی افزود: پس از صحبت با اعضای خانواده این جوان ۳۳ ساله در خصوص پیوند اعضا، با رضایت کامل خانواده وی و پس از مراحل قانونی تأیید مرگ مغزی توسط تیم پزشکی، عمل جراحیِ برداشت اعضا جهت اهدا عضو به بیماران نیازمند انجام تا به تعدادی از بیماران نیازمند پسوند اعضا عمری دوباره بخشیده شود.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از۱۷ مورد مرگ مغزی منجر به اهدای عضو در شهرستان نهاوند انجام شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شمار زیادی از بیماران نیازمند پیوند عضو در فهرست انتظار به سر می‌برند و به سختی هزینه‌ها و رنج بیماری را تحمل می‌کنند و این در حالی است که خداوند با فرصت دادن به برخی افراد برای بخشیدن حیات دوباره به این بیماران لذت شیرین بخشی را نصیب آنها می‌کند.

جج

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش