جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17546

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه تخت های اجاره ای در سراب گیان جمع آوری می شوند، گفت: مسافران و مهمانان فقط عوارض ورودی سراب گیان را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در حاشیه بازدید از سراب گیان نهاوند، با انتقاد شدید از عدم نظارت در مدیریت سراب گیان و غرفه دارانی که موجب نارضایتی مهمانان و مسافران شده اند، گفت: متولی سراب گیان بنا بر کدام قانون و حقی به بعضی ها اجازه داده است سکو و آلاچیق های را که دولت برای رفاه و آسایش مهمانان و مسافران احداث کرده است، تبدیل به غرفه کنند.

ناصری گفت: ما برای احداث هر غرفه به مساحت ۱۲ متر مربع مجوز صادر کردیم ولی در بازدید میدانی مشخص شد،هر غرفه ای سرخود هر چه فضا دوست داشته اشغال کرده است.

وی افزود: غرفه داران به استناد به کدام قانون در داخل محوطه سراب و حریم آب، تخت زده اند و آنها را با قیمت های سنگین به مردم و مسافران کرایه می دهند؟

فرماندار نهاوند گفات: از یک طرف ما مردم ایران را دعوت می کنیم تا از مراکز گردشگری و سراب های ما بازدید کنند، از طرفی با برخی اقدامات خود سر و غیر قانونی کاری می کنیم آنها ناراحت شوند.

مراد ناصری با بیان اینکه تمام سکوها، آلاچیق ها و تخت ها در سراب گیان باید به صورت رایگان در اختیار مهمانان و مسافران قرار بگیرد، افزود: باید شهرداری گیان با همراهی نیروی انتظامی  نسبت به جمع آوری تختهای پولی غرفه داران اقدام کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش