سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17417

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: شهر نهاوند دارای ۱۷۰ هکتار بافت فرسوده است، که بیشترین بافت فرسوده نهاوند در منطقه تاریخی پای قلعه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر دوشنبه در جلسه ستاد باز آفرینی شهری نهاوند که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: منطقه پای قلعه نهاوند جزئی از تاریخ شهر نهاوند است که باید همه ابعاد فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و … این منطقه در طرح باز آفرینی شهری  مد نظر گرفته شود .

ناصری با بیان اینکه ارتباط گیری مسئولین با مردم برای طرح باز آفرینی پای قلعه مناسب نیست، گفت: درحقیقت هدف اصلی در تنظیم طرح توسعه یکپارچه فضایی هم‌راستا و هم‌گرا کردن اقدامات دستگاه‌ها در چارچوب استراتژی‌های توسعه شهری است.

وی خواستار تدوین برنامه های عملیاتی در راستای طرح مذکور شد و اظهارکرد: با توجه به اینکه جامعه هدف این طرح محله قدیمی و تاریخی پای قلعه است بایستی مشاور با اطلاع رسانی دقیق به تمامی مدیران ذیربط را درگیر طرح نماید تا مدیران نیز در جریان اقدامات زیر ساختی این طرح باشند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: عدم هماهنگی لازم بین برنامه‌ها و اقدامات نهادهای گوناگون دخیل در طرح‌های توسعه شهری یکی از مهمترین چالش‌ها است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش