سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17267

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: نیروی انتظامی با کشف حجاب و هنجارشکنی در نهاوند برخورد کند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه نهاوند با اشاره به لزوم و ضرورت برخورد نیروی انتظامی با عوامل کشف حجاب در معابر عمومی و شهری نهاوند، گفت: زن و مردی که غیرت داشته باشند اجازه کشف حجاب به خود را نمی‌دهند و نیروی انتظامی باید با کشف حجاب به‌صورت جدی برخورد کند چراکه این‌ها عوامل دشمن هستند و می‌خواهند هنجارشکنی کنند تا ارزش‌های اسلامی در کشور از بین برود.

مغیثی اظهار کرد: تا پای جان به دفاع از آرمان‌های این انقلاب و نظام خواهیم پرداخت و خدا نیاورد روزی که غیرازاین باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای اخیر و دیدار ایشان با نخست‌وزیر ژاپن، گفت: گفتمان مقاومت به معنای جنگ‌طلبی و خشونت‌طلبی نیست.

وی گفت: یک عده که با مقاومت مخالفند یا وابسته با دشمنند یا نمی‌دانند معنای مقاومت چیست و یا ترسو هستند و می‌پندارند مقاومت در برابر دشمن یعنی جنگ که باید به آنها گفت این‌چنین نیست.

امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد: اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح یک ملت در برابر دشمن است و در این زمینه مقاومت حزب‌الله لبنان و فلسطین در برابر ۵۰ سال جنایت اسرائیل مصداق بارز موفقیت است همچنان که مردم خواستار مقاومت و اقتدار جبهه مقاومت هستند.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه ایران اسلامی همواره بر محور مقاومت قرار دارد، گفت: تا هرزمانی که آمریکا از دشمنی دست برندارد ایران اسلامی هم از مواضع حق خود کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به حادثه نفت‌کش‌ها در دریای عمان، گفت: امریکا سعی می‌کند این اتفاق را به ایران نسبت دهد اما ایران اولین کشوری بود که به نجات خدمه این کشتی شتافت.

امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد: این‌ها تماماً برنامه‌های عوامل صهیونیست و آمریکا است و به دنبال ناامن نشان دادن منطقه‌اند تا آمریکا را به‌عنوان کدخدای این محل انتخاب کنند تا ایران را کنار بزنند.

وی بابیان اینکه این‌یک توطئه است و یقیناً ایران در این قضیه بی‌تقصیر است، گفت: ایران همیشه خواهان امنیت و ثبات در منطقه بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام مغیثی با بازخوانی جنایات و ایجاد ناامنی آمریکا در کشورهای همسایه ایران و منطقه، گفت: امریکا خود عامل ناامنی در کشورهای منطقه است.

امام‌جمعه نهاوند در پایان با حمایت از طرح جمع‌آوری سد معبر در خیابان‌های نهاوند به خصوص خیابان سعدی، گفت: پیاده راه حق همه مردم است و کسی حق تجاوز به پیاده راه را ندارد و باید به قانون احترام بگذارند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش