دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 1725

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: پیام ۹ دی بصیرت و پیمان همیشگی مردم با ولایت است که باید از آن درس بگیریم چون پشتیبانی از ولایت حلال همه مشکلات و خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی صبح چهارشنبه در مراسم یادواره ۸۵۰ شهید سرافراز شهرستان نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌های متعدد و خطرناکی را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران اجرا کردند که در همه آن‌ها شکست خوردند.

حجت الاسلام مغیثی گفت:  در اوایل انقلاب گروهک‌ها را به جان انقلاب انداختند و سپس جریان قومیت‌ها، جدایی‌طلبان، لیبرال‌ها و منافقین را به راه انداختند و در سال‌های ۷۸ و ۸۸ فتنه‌هایی را علیه نظام و انقلاب اجرا کردند و باید در آینده هم منتظر فتنه‌های بعدی آن‌ها باشیم.

ویافزود: به اعتقاد دوست و دشمن، عواملی که نگذاشت در این فتنه‌ها انقلاب آسیب ببیند  بصیرت ،آگاهی مردم و اطاعت همه مردم از ولایت بود که فتنه‌ها و فتنه گران را رسوا و خوار کرد.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: در فتنه ۸۸ عده‌ای که همه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را هدف قرار داده بودند بعد از ۸ ماه فتنه‌گری، توسط مردم در روز ۹ دی برای همیشه خوار و ذلیل شدند و مردم درس فراموش‌نشدنی به آن‌ها دادند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: در زمان فتنه، فتنه گران اقدامات ضدانقلابی و ضد ارزشی داشتند و به‌عکس امام توهین کردند و علیه ولایت‌فقیه شعارهایی دادند که در ۹ دی مردم برای دفاع از ولایت‌فقیه، اهل‌بیت و ارزش‌های انقلاب و اسلام به میدان آمدند و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی عنوان کرد: در انتخابات امسال دشمنان خارجی و داخلی انقلاب نقشه کشیدند و اگر فرصت پیدا کنند فتنه‌ای بدتر از ۸۸ را اجرا می‌کنند و بنابراین همه مردم باید آگاه و هوشیار باشند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: پیام ۹ دی بصیرت و پیمان همیشگی مردم با ولایت است که باید از این روزها درس بگیریم چون پشتیبانی از رهبر انقلاب حلال همه مشکلات و خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به جرم سران فتنه گفت: اگر بنا بود یک دادگاه عادله به این مسئله برسد که در شرایط کنونی مقام معظم رهبری و دیگران مصلحت ندیدند که این دادگاه برگزار شود ولی اگر قرار بود محاکمه شوند واقعاً سران فتنه از مصادیق مفسدین فی‌الارض بودند و باید به مجازات می‌رسیدند.

مغیثی افزود: امروز بعضی طلبکار شدند و این نجابت و کوتاه آمدن دستگاه قضا و مسئولان و مقام معظم رهبری را دلیل بر حقانیت خودشان گرفتند و این مصیبت است.

وی با تشکر از حضور جوانان در مراسم ۹ دی امسال در شهرستان نهاوند اظهار داشت: ۹ دی را نسل سوم و چهارم انقلاب به وجود آوردند و با بصیرت خود اجازه ندادند انقلاب لطمه ببیند.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش