دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 17219

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند، در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات امسال "با توسعه شهرستان دو بحث متفاوت است لذا همه باید برای توسعه و آبادانی نهاوند کمک کنند.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح چهارشنبه در جمع نمازگزاران عید فطر نهاوند، با اشاره به اقدامات صورت گرفته عمرانی در شهرستان نهاوند، گفت: خوشبختانه با همراهی و همیاری مسئولین و مردم توانسیتم پروژه های خوبی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تعریف کنیم که جای تشکر از مردم و مسئولین ذیربط دارد.

بهرام نیا” افزود: تداوم فعالیت این پروژه ها که با زحمات فراوان و علی رغم نبود منابع مجوز گرفته، نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است.
وی با اشاره به پروژه سد گرین، راه نهاوند-گیان، احداث ایستگاه دوم قطار نهاوند(در شهرک شهید حیدری)،پروژه فاضلاب شهری،سردخانه دولتی،معدن طلا و غیره که چندی پیش با حضور مسئولین ارشد کلنگ زنی و یا در انتظار کلنگ زنی هستند، گفت: متاسفانه در حال حاضر با توجه به عدم مشارکت برخی از اهالی شاهد این هستیم که برنامه ها برابر زمان بندی پیش نرفته اند.

نماینده مردم نهاوند بیان کرد: با اشاره به پروژه فاضلاب شهری نهاوند، گفت:خوشبختانه سال گذشته انقلابی در حوزه فاضلاب شهری نهاوند با اعتبار ۱۳ میلیارد صورت گرفت که امیدواریم این مهم تدوام داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه ۹ میلیارد تومان اعتبار نیز برای فعالیت این پروژه در سال جاری در نظر گرفته شده است، گفت: در این بین در معابر کنده کاری صورت گرفته و خواهد گرفت لذا ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم از شهردار محترم هم(که فعال هستند) می خواهیم در بحث آسفالت و لکه گیری معابر با سرعت بیشتری عمل کنند تا رضایت عمومی بیشتر جلب شود. 

بهرام نیا از همه مسئولین شهرستان، روحانیون و معتمدین خواست تا در راستای رفع معارضین و همچنین به نتیجه رساندن این پروژه ها که لازمه توسعه همه جانبه شهرستان هستندکمک و همراهی کنند.

وی گفت: با کمک شما و علی رغم کمبود منابع با مشقت و سختی برای شهرستان برخی پروژه ها را تامین اعتبار می کنیم و می آوریم اما بعضا برخی رسانه های مکتوب که عنوان” ماهنامه” داشته و همیشه در نزدیک انتخابات “هفته نامه” می شوند به جای کمک کردن به توسعه شهر، سیاه نمایی می کنند و مانع می شوند،این ها مربوط به این شهرستان هستند و گوشت و پوست و استخوانشان و وجودشان را مدیون این شهر هستند، لذا باید برای توسعه شهرستان قدم بردارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد:” انتخابات “با توسعه شهرستان دو بحث متفاوت است لذا همه باید برای توسعه و آبادانی نهاوند کمک کنند. درنهایت ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، امیدواریم این افراد(که خیلی همم اندک هستند)، خود را اصلاح کرده و همسو با مردم در جهت توسعه شهرستان قدم بردارند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش