سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17151

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: ادارات برق، مخابرات و بنیاد مسکن برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب در روستاهای نهاوند همت کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری صبح یکشنبه با حضور در جمع اهالی روستاهای اکبرآباد و بندامان از توابع بخش زرین‌دشت نهاوند ضمن دیدار چهره به چهره با اهالی این روستا مشکلات موجود در روستا را موردبررسی قرارداد.

ناصری گفت: طی بازدیدهایی که در ۱۴ ماه گذشته انجام‌شده حدود ۳۲ مصوبه و تعهد برای دستگاه‌های اجرای شهرستان ایجادشده که تاکنون ۲۵ مصوبه در حوزه‌های بنیاد مسکن، امور برق، مخابرات و غیره انجام‌شده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها ۷ مصوبه از دور قبلی حضور در روستاهای این بخش به دلیل عدم تأمین اعتبار اجرایی نشده است، گفت: طی پیگیری‌های انجام‌شده و دستور استاندار همدان مقررشده تا طی ماه آینده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی استان و شهرستان موضوع تأمین اعتبار از محل اعتبارات شهرستان مطرح شود.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه بنا بر آنچه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارش داد شاخص بهسازی در بخش زیرادشت ۷۰ درصد است که نسبت به سایر بخش‌ها حدود ۲۰ درصد جلوتر است.

ناصری بر لزوم یکپارچه‌سازی ۲۵۰ هکتار اراضی آبی روستای بندامان تأکید کرد و گفت: با یکپارچه‌سازی اراضی توسط وزارت جهاد کشاورزی که به‌صورت رایگان اجرایی می‌شود به‌کارگیری سیستم نوین آبیاری نیز اجرایی خواهد شد که در این طرح کشاورز تنها ۱۵ درصد از مبلغ تمام‌شده طرح را پرداخت می‌کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش