سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16979

صدای نهاوند:
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت نهاوند، گفت: سهم نهاوند از درآمد ۲۵۶ میلیارد تومانی شرکت‌های دانش‌بنیان استان همدان صفر است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، واحد قیاسی در مراسم گرامیداشت مقام معلم که به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری با حضور اساتید و پرسنل دانشکده فنی حرفه‌ای خیر ساز حاج حشمت شهبازی نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران نهاوند با تلاش پرسنل، اساتید و دانشجویان از بین ۱۷۶ دانشکده فنی کشور رتبه ۸ کشوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دانشکده طی ۳ سال اخیر حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر فارغ‌التحصیل داشته است، گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت علوم و دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیش از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های فنی در بازار کار مشغول فعالیت هستند چراکه دانشجویان علاوه بر فراگیری دروس تئوری بخش قابل‌توجهی از زمان خود را در بحث فراگیری مباحث عملی در رشته‌های مختلف سپری می‌کنند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای نهاوند بابیان اینکه مجموعه همکاری‌های مسئولین شهرستان موجب توجه بیشتر به دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران نهاوند شده است، گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته توسط دانشکده، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان مجوز پذیرش دانشجوی دختر برای مهرماه سال جاری اخذشده است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشکده فنی نهاوند، گفت: در حال حاضر این دانشکده دارای ۴۰۰ دانشجوی فعال است که انتظار می‌رود این تعداد در مهرماه سال جاری به ۱ هزار نفر افزایش پیدا کند.

قیاسی با تأکید بر اینکه هدف‌گذاری ما جذب ۲ هزارنفری دانشجوی پسر و دختر در رشته‌های مختلف است، افزود: دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند در بین ۵ دانشکده کشور اولین دانشکده‌ای بود که مجوز پذیرش دانشجوی دختر را اخذ کرد لذا در این حوزه با توجه به نیازها در بحث زیرساختی نیز اقدامات لازم تا به امروز انجام‌شده اما این مهم مستلزم حمایت بیشتر مسئولین شهرستان، استان و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی است.

وی کمبود فضای خوابگاهی در این مرکز را ازجمله مشکلات دانشکده عنوان کرد و گفت: به دنبال جذب اعتبار برای احداث خوابگاه درخور شأن اساتید، و دانشجویان هستیم که نیازمند تلاش، همدلی، هم‌آوایی مسئولان با مردم و دانشجویان هستیم تا در آینده‌ای نه‌چندان دور به اهداف کمی و کیفی تعریف‌شده دست پیدا کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ما ایالت میخواهیم گفت:

    چون نهاوند پارک علم و فناوری ندارد.پژوهشکده ندارد.دانشگاه بزرگ ندارد.مراکز تحقیقاتی ندارد.نتیجه هم همین میشود.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش