جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16968

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری دهها قبضه انواع سلاح سرد در نهاوند خبر داد.

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرائم خشن و به منظور حمایت از حقوق شهروندی طرح های مستمر پاکسازی مراکز عمومی از دارندگان، حمل کنندگان و فروشندگان انواع سلاح سرد اجرا  می شود.

سرهنگ ساکی گفت: در این طرح که به صورت گسترده و مستمر در نقاط مختلف شهرستان نهاوند اجرا می شود با حمل کنندگان، فروشندگان و دارندگان انواع سلاح سرد با قدرت و شدت برابر قانون برخورد و بعد از انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی می شوند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد، افزود: بنا بر اعلام دادستانی نهاوند به کلیه دارندگان سلاح گرم غیرمجاز و سلاح سرد اعم از قمه، قداره، شمشیر و نظایر آن به مدت یک هفته فرصت داده شد تا نسبت به تحویل سلاح خود به نزدیکترین یگان انتظامی محل اقدام نمایند.

فرمانده انتظامی نهاوند، بیان کرد: در صورتی که افراد شرور از سلاح سرد در نزاع و درگیری استفاده کنند  و یا قصد جان و مال یا ارعاب مردم داشته باشند و موجب ناامنی در جامعه گردد، به عنوان «محارب» شناخته و با قدرت با آنها برخورد می شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش