جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16785

صدای نهاوند:
بخشدار مرکزی نهاوند گفت: در سیلاب های هفته های گذشته نهاوند، به زیر ساخت ها و مسکن های روستایی بخش مرکزی نهاوند، آسیب جدی وارد شده است.

آیت صالحی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: بخش مرکزی نهاوند با۸۱ روستا بعنوان بزرگترین و مهمترین بخش شهرستان نهاوند و با توجه به اینکه نهاوند بعنوان پر بارش ترین شهر جهان معرفی شد اما با همت مردم و اعضای مدیریت بحران از همه ظرفیت برای مدیریت سیلاب استفاده شد تا کمتر خسارت ایجاد شود به نحوی که یک صدمه جانی هم برای مردم نهاوند، رخ نداد.

صالحی گفت: متاسفانه بارندگی شدید و وقوع سیلاب به زیر ساخت ها و منازل مسکونی روستاهای بخش مرکزی نهاوند آسیب جدی وارد کرد و رانش های پی درپی زمین در اطراف روستاها و جاده مواصلاتی نهاوند – نورآباد و روستاهای تازناب، ده حیدر، گل حیدر و قشلاق بابا رستم و پدید آمدن چشمه های متعدد در جاده های رو ستای باعث شده در حوزه برق بیش از ۲۰تیر سقوط کنند و گاز  و تلفن ۱۰روستا  قطع شود.

وی بیان کرد: مدیریت بحران شهرستان نهاوند با توجه به حجم خسارت ها و بدون کمک گرفتن از شهرستان معین با همکاری و تعامل دهیاران، اعضای شورای های اسلامی، مردم و  رسانه ها موفق شد، در کمترین زمان مشکلات قطعی گاز، برق، آب و تلفن مردم روستاهای مختلف، را برطرف کند و حتی دهیاران و مردم بخش مرکزی کمک های نقدی و غیر نقدی خود را با کمک هلال احمر و بسیج به مناطق سیل زده لرستان و گلستان ارسال کردند.

بخشدار مرکزی نهاوند، اظهار کرد: متاسفانه بعلت تخریب قسمتی از جاده های منطقه تازناب، قشلاق و نورآباد به علت رانش متعدد زمین عملیات بازسازی و ترمیم جاده ها به کندی صورت گرفت، اما در روستای قشلاق بابا رستم با همت و همراهی مردم که به کمک مسئولان آمدند ظرف ۴۸ساعت مشکل جاده بر طرف و تردد در آن برقرار شد.

آیت صالحی افزود: در جاده روستای تازناب با توجه به حجم رانش با کمک اداره راه و شهر سازی ۱۱کمپرسی و ۲ دستگاه لودر در حال اصلاح و باز سازی جاده می باشند و در مسیر جاده گاماسیاب نیز اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با استفاده بخش خصوصی در حال فعالیت هستند تا جاده نهاوند-نورآباد بازگشایی شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش