سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16780

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: نیروهای آمریکا از این پس به عنوان تروریست در منطقه هستند و دیگر امنیت گذشته را نخواهند داشت .

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه نهاوند، اظهار کرد: باید آمریکا از سپاه پاسداران ناراحت باشد زیرا سپاه در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا نمی‌خواست شاه برود اما رفت و بعد از آن گروهک‌ها را به جان انقلاب انداخت، گفت: بعد از آن ۸ سال جنگ توسط عراق و ۳۸ کشور، فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و غیره علم شد و آخرین آن نیز فتنه داعش در خاورمیانه بود.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ترامپ دیوانه صراحتاً گفت داعش را آمریکا به وجود آورده اما الان یادشان رفته و مخالف تروریست هستند، گفت: توان فتنه داعش کم نبود و آمریکا، اسرائیل و عربستان حمایتش می‌کردند و به دنبال اسلام هراسی با محوریت داعش و از بین بردن توان مسلمانان و مقابله با انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام مغیثی افزود: از وقتی ایران اسلامی با محوریت جبهه مقاومت و سپاه وارد شد شکست داعش قطعی شد و امروز به خاطر این ناکامی‌ها باید هم به سپاه انقلابی تروریست بگویند چراکه اهداف آنان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از قدرت دفاعی و موشکی ایران ترس دارند و این ترس نهایتاً آنها را مجبور به زانو زدن خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه ترامپ احمق گفت ۷ تریلیون هزینه کردیم و امروز باید شبانه و دزدکی به منطقه بیاییم و این نتیجه کار سپاه است، گفت: نیروهای آمریکا از این پس به عنوان تروریست در منطقه هستند و دیگر امنیت گذشته را نخواهند داشت و آنها خواستند سپاه تضعیف شود اما نمی‌دانند که موجب ناامنی و تضعیف خودشان شده‌اند.

امام جمعه نهاوند همچنین با بیان اینکه ایجاد همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و لغو ویزا و ارتباط با عراق فرصت مناسبی است، گفت؛ امروز روابط دوستانه ایران و عراق به گونه‌ای است که عراقی‌ها به ایران می آیند و برای امداد رسانی به سیل زدگان موکب ها را برپا می‌کنند و ارتش و سپاه هرجا دست به دست هم داده‌اند موفق بوده و هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش