جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16775

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: سپاه با قدرت در مقابل آمریکایی ها و دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده است .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ حسن مرادی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: سپاه در همه عرصه هایی که ورود کرده است خوش درخشیده است و از این بعد هم موفق خواهد بود و با قدرت تمام در مقابل آمریکایی ها و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد ایستاد.

سرهنگ مرادی گفت: آمریکایی ها با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی داعش را به وجود آوردند ولی با حضور قدرتمندانه  سپاه ایران بعنوان محور مقاومت دشمنان در این راه ناکام شدند.

وی افزود: سپاه چون نهادی انقلابی و مردمی است، همواره در دل مردم جای دارد  و حمایت های مردم در روزهای اخیر از سپاه پاسداران بیان گر این مردمی بودن سپاه است و آمریکایی ها با اقدام اخیرشان نشان دادند چقدر با مردم ایران اسلامی دشمنی دارند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه سپاه در هرکجا لازم باشد حضور می یابد و از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع می کند، افزود: سپاه امروز در منطقه نقش تعیین کننده ای دارد و دشمنان از این نقش تاثیرگذار هراس دارد و این دشمنی ها و اقدامات آمریکایی ها نشان از ضربه خوردن آنها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سرهنگ حسن مرادی بیان کرد: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و بسیج با قدرت مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را ادامه می دهند،که آخرین اقدام آنها  در بحث جمع آوری کمک برای سیل زدگان است که مردم نهاوند خوش درخشیدند و در چندین مرحله بیش از ۲۴۰ میلیون تومان کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری کردند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش