سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 16757

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: شهرستان نهاوند بر اثر وقوع سیل،حدود ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت دیده است.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس طی تذکری شفاهی با استناد به اصل ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس، گفت: قرار شد به دلیل وقوع سیل در بیش از ۲۰ استان کشور، وزرا در مجلس حضور یابند اما متأسفانه تاکنون در مجلس حضور نیافته اند که گزارشی در این باره به مجلس ارائه دهند.

وی افزود: نمایندگان برخی از استان‌های سیل زده توانستند مشکلات خود را در جلسه علنی روز یکشنبه مطرح کنند اما نمایندگان همدان نتوانستند مشکلات مناطق سیل زده خود را در جلسه علنی مطرح کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تصریح کرد: ۲۲ منطقه از شهرستان نهاوند به علت رانش زمین دچار خسارت شده و بسیاری از جاده‌های مواصلاتی این شهرستان تخریب شده و برآوردها نیز حاکی از آن است که نهاوند ۱۵۰ میلیارد تومان به علت سیل اخیر خسارت دیده است.

بهرام نیا تاکید کرد: لازم است مسئولان ندای مظلومیت مردم نهاوند را بشنوند البته مدیران استان و شهرستان در این زمینه به خوبی عمل و مدیریت کرده اند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر، گفت: وزرا به ما نامه دادند که به علت آنکه حوادث خوزستان حساس است، جلسه اضطراری دارند و به همین دلیل عذرخواهی کردند و قرار بر این شد که در جلسه بعدی مجلس برای بررسی سیل حضور یابند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش