جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16603

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند برای پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروز هشدار‌هایی به شهروندان و مسافران داد.

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، ضمن تبریک سال نو و عرض خیر مقدم مسافران نوروزی گفت: تمهیدات انتظامی لازم جهت برقراری آرامش خاطر مسافران نوروزی در این شهرستان اندیشیده شده است و پلیس برابر وظایف ذاتی خود با بکار گیری کلیه توان و امکانات برای تامین امنیت پایدار برای شهروندان و مسافران نورزی تلاش می کند.

سرهنگ ساکی گفت: رعایت برخی نکات ظریف، اما بسیار مهم می‌تواند بیشترین تاثیر را در ناکام گذاشتن مجرمان حرفه‌ای در سرقت‌ها داشته باشد.

وی بیان کرد: از تنها گذاشتن کودکان خود در خودروی پارک شده، خودداری کنید و همچنین به هنگام ترک خودرو وجوه و مدارک باارزش را در آن باقی نگذارند و هنگام باز کردن در اتومبیل یا صندوق عقب و تماس تلفنی از گذاشتن کیف روی زمین خودداری شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در مورد مسافرت‌های نوروزی شهروندان افزود: از قفل و بسته بودن همه در‌ها و پنجره‌ها قبل از ترک منزل مطمئن باشید و هنگام ترک منزل روی در ورودی هیچ یادداشتی نگذارید.

سرهنگ شااحمد ساکی افزود: در هنگام مسافرت از نگهداری وجوه نقد، طلا واشیاء قیمتی در منزل پرهیز و آن‌ها را به بانک یا بستگان بسپارید و همسایگان امین خود را در مورد برنامه تعطیلاتتان مطلع کنید.

سرهنگ ساکی با بیان این که مأموران پلیس به صورت شبانه روزی و بی وقفه برای تأمین امنیت جامعه و شهروندان تلاش میکنند، افزود: اطلاع رسانی به پلیس توسط مردم در تعطیلات نوروز امری بسیار مهم است و لازم است که هموطنان هر گونه موارد ناامنی، مشکوک و بروز مشکلات احتمالی سریعا با مرکز فوریت های پلیس (۱۱۰) تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را با شماره ۱۹۷ مطرح کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش