سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16562

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت:نیروی انتظامی به منظور کاهش صدمات و خسارت‌ها، حفظ نظم و امنیت جامعه در چهارشنبه آخر سال با هنجارشکنان برخورد می کند.

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار کرد: نیروی انتظامی برای از بین بردن دغدغه خانواده‌ها، نسبت به اقدامات هنجار شکنانه افرادی هر چند اندک، اهتمام ویژه ای دارد و همانند سال‌های گذشته با مزاحمت برای مردم، اوباشگری، رفتارهای ناپسند و خطر آفرین، ایجاد ترافیک سنگین، سد معبر و اختلال در نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع و جدی خواهد کرد.

وی ضمن توصیه به خانواده‌ها و برخی خبرنگاران رسانه های مجازی گفت؛ خانواده‌ها و شبکه‌های مجازی می‌توانند در راستای آگاه سازی جوانان و نوجوانان به منظور پیشگیری از هرگونه حوادث می‌توانند تأثیر گذار باشند و بر این اساس نیروی انتظامی برای پاسداشت حقوق شهروندان و در راستای کاهش حوادث احتمالی تأثیر گذار باشند.

سرهنگ ساکی همچنین هشدار داد: قانون شکنی و ایجاد مزاحمت در هیچ آئین و فرهنگی پذیرفته نیست و پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ آماده دریافت گزارشات مردمی است.

 وی با بیان این مطلب که خانواده ها باید مراقب فرزندان خود در این ایام باشند.لحظه ای غفلت ، عمری پشیمانی را به دنبال دارد لذا معتقدم خانواده ها نقش محوری دارند، افزود: نیروی انتظامی مانند همیشه، برای اجرای مأموریت‌ها و تأمین آسایش شهروندان آماده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش