جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16548

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: هیچ نظارتی بر بازار نیست، و در این شرایط آشفته‌بازار اقتصادی مسئولینی که می‌توانند مشکلی را حل کنند باید قدم بردارند و دین خود را ادا کنند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه شهر نهاوند گفت: حداقل کار مسئولین در ایام عید مقابله با هرج‌ومرج قیمت‌ها باشد چراکه متأسفانه در حال حاضر در شهرستان انگار هیچ نظارتی بر بازار نیست و مسئولین این مهم را فراموش کرده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه با تلاش و مدیریت بزرگ‌ترین ضربه را به آمریکا خواهیم زد، گفت: آمریکا ادعا کرده با تحریم و مسائل دیگر بیشترین ضربه را به ایران زده لذا حالا که دشمن این جنگ را راه انداخته خود مردم به هم رحم کنند و با مسائلی همچون گرانی اجناس و غیره به تهدیدها و تحریم‌های دشمن دامن نزنند.

وی در ادامه با اشاره به تجلیل از مدافعین حرم و نشان اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی، گفت: این به معنای تجلیل از همه مدافعان حرم و خانواده شهدا بود که رهبری از سردار سلیمانی تجلیلی کردند.

حجت‌الاسلام مغیثی در ادامه با اشاره به انتصاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضائیه، گفت: امیدواریم با انتصاب آیت‌الله رئیسی همچنان که رهبری و مردم تأکیددارند تحول همه‌جانبه‌ای در قوه قضائیه صورت بگیرد و در مبارزه با تخلفات و مفاسد جدی‌تر باشد و نسبت به احقاق حق مردم و محرومین جدی و دقیق عمل کنند تا مردم قوه قضائیه را محلی امن برای گرفتن حق‌وحقوق خود بدانند.

وی بابیان اینکه؛ اینکه مفسد و دزد مشخص باشد و حکمی صادر شود اما آن‌چنان‌که باید برخورد نشود و این تعلل موردپسند مردم و رهبری نیست، گفت: قوه قضائیه شمشیر نظام است و باید قاطع عمل کند تا متخلفین و مفسدان جرانت نکنند به دنبال آن بروند.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر ساده زیستی مسئولین و رابطه مستقیم آن با دلگرمی مردم، گفت: برخی از مسئولین شهرستان محل سکونتشان در شهرستان نیست و در استان و یا شهرهای دیگر ساکن هستند و با ماشین دولتی رفت‌وآمد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه این مسئله خلاف شرع و قانون است همچنان که فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان بر این مهم تأکید ویژه داشتند، گفت: مگر نهاوند چه مشکلی دارد که مسئولین خانواده خود را به نهاوند نمی‌آورند و یا با ماشین خود رفت‌وآمد نمی‌کنند؟ چرا بابیت المال رفت آمد می‌کنند و سوءاستفاده می‌کنند؟

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش