جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16153

صدای نهاوند:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: پس از بازدید دادستان نهاوند از میدان دام، دستوراتی در جهت رفع مشکلات نحو عرضه دام خطاب به 5 اداره و سازمان دولتی اعلام شد.

بیژن ترابیان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: دادستان نهاوند با توجه به مشکلات موجود در نحو عرضه دام، حضور افراد غیر بومی ،نحوه معلامات ،حضور دلالان، احشام دارای بیماری و … برای حل و رفع این مشکلات وظایفی را برای نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و جهاد کشاورزی نهاوند اعلام کرد.

ترابیان گفت: برابر اعلام دادستانی نیروی انتظامی نهاوند باید نظارت خود را در حوزه های روستایی پیرامون خرید و فروش دام و خروج آن از شهرستان توسط افراد غیر بومی افزایش وضمن بررسی از حدوث آن جلو گیری نمایید، همچنین نیروی انتظامی باید بصورت مستمر از میدان دام سر کشی نمایید و افراد و خودروهای غیر بومی را شناسایی کند.

وی اظهار کرد: در صورت احراز قاچاق بودن دام توسط دامپزشکی ، نیروی انتظامی مکلف است با توجه به سازمان یافته بودن قاچاق دام به صورت عمده ،مراتب را به دادسرا معرفی و دام مکشوفه سریعا توسط اداره جهاد کشاورزی به کشتارگاه تحویل تا پس تا از ذبح با نظارت اداره صنعت ،معدن و تجارت و نماینده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ،در میان اقشار نیازمند توزیع گردد و در صورت غیر سازمان یافته بودن، اداره تعزیرات نسبت به اجرای مراتب ذکر شده اقدام نماید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاون، عنوان کرد: برابر شرح وظایف اعلام شده از سوی دادستان نهاوند، اداره دامپزشکی ضمن بازرسی مستمر از میدان دام باید از خرید و فروش دام بیمار جلو گیری و سریعا نسبت به ضبط و امحاءآن اقدام نمایید و  بر نحوه کشتار دام و روستاهها نظارت نماید.

بیژن ترابیان افزود: امور دام جهاد کشاورزی باید بصورت مستمر بر میدان دام نظارت و علت حضور افراد غیر بومی بررسی واز خروج هر گونه دام زنده از شهرستان با همکاری نیروی انتظامی جلو گیری نمایید.

ترابیان گفت: برابر دستور دادستان اداره کنندگان میدان دام موظفند از فاکتور های تنظیم شده توسط اداره صنعت ،معدن و تجارت با درج نوع دام ،نرخ و تاریخ و مشخصات خریدار و فروشنده استفاده نمایند و در ورودی میدان دام دوربین مدار بسته نصب و ورود و خروج خودروها رصد و دفتری جهت کنترل تردد تهیه و تکمیل گردد.

وی در پایان گفت: مراجع مخاطب این نامه موظفند همکاری لازم و مستمر با یکدیگر داشته و گزارش عملکرد خود را هر ۱۵روز به  دادستانی نهاوند ارسال کنند.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش