سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16083

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: شورای شهر و شهردار نهاوند مشکل ساماندهی تاکسی‌ها و دست‌فروشان نهاوند را آسیب‌شناسی و برای حل آنها راهکار ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسئولین شهرستان نهاوند برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ای برای خدمت‌گزاری به مردم است امروز همه ما در ۴۰ سالگی انقلاب باید در جمع مردم حضور پیدا کنیم و دغدغه‌های به‌حق مردم را بشویم و در راستای رفع کمبودها و مسائل موجود تلاش کنیم.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه نمایش دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در ایام دهه فجر در قالب نمایشگاه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید مردم قرار می‌گیرد، گفت: همه روسای ادارات شهرستان موظف هستند در راستای حوزه کاری خود هر آنچه را انجام‌شده است را خارج از بزرگ‌نمایی برای مردم مطرح کنند و اگر جایی هم کمبود و کاستی وجود داشتد از مردم عذرخواهی کنند.

ناصری با تأکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی، گفت: برای اجرای هرگونه اقدام و کاری در بخش‌های مختلف اول باید اقدام فرهنگی صورت بگیرد.

وی با اشاره به مشکل ساماندهی تاکسی‌های شهر و دست‌فروشان سطح شهر، گفت:این دو موضوع مهم باید توسط شورای شهر و شهردار آسیب‌شناسی و برای حل آن راهکار ارائه دهند.

فرماندار نهاوند در پایان از اعلام آمادگی فرمانداری نهاوند در راستای اجرای کلاس‌های درس اخلاق و تکریم ارباب‌رجوع برای مدیران اجرایی دستگاه‌های مختلف خبر داد و گفت: مردم ولی‌نعمت مسئولین هستند لذا باید در راستای تکریم ارباب‌رجوع توجه ویژه داشت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش