دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 15481

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگاه سد گرین نهاوند برای شروع عملیات اجرایی تجهیز می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در مراسم کلنگ زنی کارخانه ۵ هزار تنی تولید قند و شکر نهاوند، از  آغاز بکار عملیات پروژه سد گرین و چندین پروژه عمرانی دیگر خبر داد و گفت: عملیات ساخت این پروژه آغاز شده و کارگاه آن در حال تجهیز است.

بهرام نیا گفت: عملیات احداث ایستگاه راه آهن شهرک شهید حیدری نهاوند نیز با انتخاب پیمانکار تا پایان سال جاری شروع می شود.

وی با اشاره به چهار خطه شدن جاده نهاوند-آورزمان-ملایر گفت: با پیگیری من این پروژه به طور کامل ملی شده است و در فاز اول مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: پروژه احداث کارخانه قند نقش به سزایی در حفظ دسترنج کشاورزان دارد چراکه در سال های گذشته کشاورزان چغندر کار متضرر می شدند.

حسن بهرام نیا با اشاره با اینکه این پروژه برای ۲۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند، گفت: امیدواریم این مهم موجب شود تا بخشی از بیکاری شهرستان کاسته شود.

بهرام نیاگفت: با توجه به اینکه هر ساله ۴ هزار هکتار چغندر در شهرستان کشت می شود، کشاورز برای فروش محصول خود هزینه و مشقات بسیاری را برای حمل به خراسان، اصفهان، بروجرد و همدان متحمل می شود و انتظار می رود با به سرانجام رسیدن این کارخانه علاوه بر اشتغالزایی، تحولی در اقتصاد شهرستان به وجود آید.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش