دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 15476

صدای نهاوند:
استاندار همدان گفت: خود را فرزند نهاوند می دانم و افتخار می کنم اولین سفر شهرستانی خود را بعنوان استاندار از نهاوند آغاز کردم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سید سعید شاهرخی ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی کارخانه ۵ هزار تنی تولید قند و شکر نهاوند گفت: شهرستان نهاوند دارای ویژگی های منحصر به فرد تاریخی و طبیعی است که این مهم ریشه در تاریخ آن دارد.

شاهرخی با بیان اینکه در دوران جدید مسئولیت خودم، نگاه ویژه ای به نهاوند دارم، افزود: فرماندار نهاوند ازفرمانداران برجسته کشور است، که می تواند در توسعه نهاوند نقش مهمی داشته باشد.

وی در ادامه سهم تولیدات کشاورزی استان همدان در کشور را ۴.۵ درصد با تولید ۵.۵ میلیون تن محصولات باغی عنوان کرد و گفت: در بحث آبیاری نوین نیز ۸۵ درصد اراضی مستعد کشاورزی در استان همدان که قابلیت اجرا داشته نیز به این شسشتم مجهز شده اند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه در حوزه تولیدات کشاورزی به دنبال افزایش بهره وری هستیم بر پیگیری های نماینده مردم نهاوند در مجلس و فرماندار نهاوند در به نتیجه رساندن پروژه های عمرانی و تولیدی تاکید کرد.

شاهرخی بابیان اینکه اقدام بزرگ امروز در جهت اشتغالزایی با همکاری بخش خصوصی قابل تقدیراست، گفت: استانداری برای توسعه نهاوند پیش قدم است و خوشحالم که اولین سفر کاری ام در دور جدید مدیریت استان؛ به شهرستان نهاوند است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش