دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 15471

صدای نهاوند:
وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در کشور مشکل تولید کودشیمیایی وجود ندارد از تولید سالانه ۴.۵ میلیون تن کود اوره در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمود حجتی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی کارخانه تولید قند و شکر در شهرستان نهاوند گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند اما با مقاومت مردم و کشاورزان توطئه های آن ها بی اثر است.

وی با اشاره به بروز مشکلی در خصوص کود شیمیایی گفت: در بحث کود شیمیایی پتروشیمی ها به دنبال افزایش قیمت بودند اما با مصوبه دولت مجبور به ارائه کود با همان قیمت قبلی شدند و خوراک پتروشیمی ها نیز به همان قیمت سابق در اختیارشان قرار گرفته است.

حجتی گفت: با توجه به مشکلات موجود؛ ذخایر کود کشور در اختیار کشاورزان قرار گرفت و با توجه به مشکلاتی که در تیر و مرداد به وجود آمد اخلالی در جایگزینی ذخایر ایجاد شد اما به حمدالله در حال حاضر کود در استان ها و شهرستان ها در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه در بحث کودهای خارجی نیز مشکلی وجود ندارد، گفت: کشور در حوزه تولید کود اوره خود کفا است و سالیانه ۴.۵میلیون تن کود تولید صورت می گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ۲.۵ میلیون تن از این میزان مازاد مصرف کشور است، گفت: در این خصوص نیز تولیدکنندگان کود اوره با توجه به افزایش قیمت دلار میل به صادرات بیشتر داشتند ک از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش