سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 15417

صدای نهاوند:
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: خانواده یک بیمار مرگ مغزی در شهرستان نهاوند با رضایت خود اعضای وی را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: خانم طاهره ابوالفتحی بیمار ۶۱ساله ساکن روستای میلاب که با نشانه‌های سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند مراجعه کرده بود، اقدامات اولیه درمانی برای احیای این بیمار انجام و در بخش آی سی یو بستری شد.

وی افزود: با قطعی شدن مرگ مغزی این بیمار، کارشناس رابط اهدا عضو بیمارستان آیت الله علیمرادیان پس از صحبت با خانواده وی رضایت خود را برای اهدا اعضای وی اعلام و شب گذشته به بیمارستان سینا تهران اعزام شد.

وی گفت: اعضای اهدا شده مرحومه شامل کبد و تمام نسوج قابل پیوند این بیمار به بانک اهدای اعضا منتقل شده و به بیماران نیازمند پیوند داده می‌شود.

دارابی ضمن تسلیت و تشکر از خانواده ابوالفتحی و تقدیر از اقدام ایثارگرانه و انسان دوستانه آنان گفت: غم از دست دادن عزیزان بسیار سخت و جانکاه است اما اهدای اعضا به بیماران نیازمند معامله معنوی با خداوند متعال از اینگونه اقدامات از ایثار و فداکاری مکتب اهل بیت علیه السلام و آموزه های دینی سرچشمه می‌گیرد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه بر اساس فرموده خداوند در قران کریم نجات و جان بخشیدن یک انسان در واقع جان بخشیدن به تمامی انسانها است؛ اظهار داشت: با اهدای اعضای فرد متوفی به بیماران نیازمند، نامش در اذهان جامعه به نیکی ماندگار خواهد ماند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش