جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 15121

صدای نهاوند:
مدرسه ابتدایی" برکت" روستای کهریزسلیم بخش خزل نهاوند با حضور نماینده مردم نهاوند و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، این مدرسه صبح شنبه ۲۸ مهرماه در روستای روستای کهریزسلیم بخش خزل نهاوند به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم نهاوند در این مراسم گفت: کلنگ احداث این آموزشگاه سال گذشته با حضور نماینده بنیاد برکت، مدیر کل نوسازی استان همدان و مسئولین شهرستان به زمین زده شد و بر اساس وعده داده شده در مهر ماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری رسید. 

حسن بهرام نیا گفت: اخذ مجوز و اعتبار کامل احداث پنج آموزشگاه در شهرستان نهاوند با پیگیری های انجام شده از محل کمک های بنیاد برکت تامین شده است.

بهرام نیا گفت: نخستین مدرسه افتتاح شده مدرسه روستای “ده حیدر “بود و سه مدرسه دیگر مربوط به روستاهای.”وراینه”، “سهران”و”جهان آباد”هستند که در ماه های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند بیشترین بافت فرسوده را دربین مدارس استان همدان دارد و ضرورت بهسازی، نوسازی و احداث فضاهای آموزشی بیش از پیش احساس می شد، با پیگیری و همراهی مسئولین استان و شهرستان، در دوسال گذشته شاهد کلنگ زنی و شروع عملیات احداث فضاهای آموزشی(در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی)در شهرستان بوده ایم که با به ثمر نشستن و افتتاح پروژه های مذکور کام مردم شیرین و از فاصله عقب ماندگی های پیشین شهرستان کاسته خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش